☆1☆

629 30 0
                                    

====☆====☆====☆====☆====☆====
Sebastian Szymański
Bu gece uçağım İstanbul'a kalkacaktı.çok heyecanlıydım.Yeni takım,yeni takım arkadaşları,yeni camia...
Şuan Saat 17.00'dı.Ve ben geceye kadar ne yapacaktım bilmiyorum.Bavulumu hazırlamayı şimdi yapacaktım.Eşyalarımı ve kıyafetlerimi bavuluma yerleştirmeye koyuldum.Uçakta pek uyuyamıyordum ama şimdi de uyuyamazdım.Çünkü şimdi uyursam,uzun sürecek uçak yolculuğunda hiç uyuyamazdım.

Bavulunu hazırladım ve kendimi yatağıma bıraktım.
Uyumak istemiyordum yoksa uçakta canım çok sıkılacaktı.Telefonumu alıp sosyal medyada Fenerbahçe kulübünü tekrar arattım.Sayfada gezinirken dün maçlarının olduğunu 2-0 yendiklerini gördüm ve mutlu olmuştum.Uçağa kadar bu hafta ve önceki haftaki yaptıkları maça bazılarını tekrar izleyecek olsam da izleyecektim.

İzlemediğim maçlara bakıldığımda,çok fazla değişiklik olmasa da kadrolar yerine göre değişiyordu.Maç başlamadan önce yedek kulübesini çekerken yedek klubesine göz gezdirdim.Bazıları sıklıkla olmasa da iyi performans sergilediği için girebiliyorlardı.
Örneğin İrfan Can Kahveci.Herkes dile getirdiği için bir önceki sezonlara bir de şimdiki sezona oynayışına baktım.Gerçekten geçenki sezona göre iyi oynuyordu.Mert Hakan'da iyi oynuyor sayılırdı ama Kahveci'yi Yandaş'a tercih ediyorlardı.
Uykum geldiği için yatmaya karar verdim.Uçakta da bir şekilde uyurdum diye düşünerek uykuya daldım..

----------------------------------------

Selamlarrr bir Fenerbahçe'li olarak,böyle bir fic yazmak istedim.Böyle futbol ficleri yazıldığını yeni gördüğüm için bende yazmak istedim.Umarım beğenirsiniz bir sonraki bölüm kısa sürede gelecek BYE BYEE!🧏‍🤫

He's just my Kent | Sebastian Szymański X Ryan KentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin