-☆-
"Parti bitiyo amk."
Sonunda gelmiştik eve.Mert abi isyan ediyordu tabi.
"Anlatın abicim herşeyi.Öyle ortadan kaybolmak felan.Abiniziz o kadar."
"Anlatırız Merto.Geçelim içeri."
"Valla geç oldu,herkes dağıldı.İrfo ile ben varım tek."
Sonra Kent konuştu.
"Oo abim hızlı.""Sen sus be!Onun biricik İcardi'si var."
"YA NE DİYONUZ YA ALMAYACAM İÇERİ ONU İSTİYOLAR!"
Konuşarak içeri geçmiştik.
"Niye kayboldunuz oğlum siz?"
"Bilmem İrfoya sor."
"Ben ne alaka amk."
"La erindik de ondan diyok anla."
"Biriniz anlatacak mı?"
Birbirleri ile daha fazla didişmeden lafa daldım
"Ya mal mısınız.Uykuluyum zaten anlatalım hadi."Kent'in transferinden sona kadsr herşeyi anlatmışık.Sıra sıra konuşmamıştık.En sonunda anlatma bitince Kent'e saldırmaya başladım.
"YA,BEN KONUŞURKEN NEDEN BALIKLAMA DALIYORSUN?"
O beni bi hamlesiyle altına alınca,göt gibi kalmıştım.
"Asıl sen benim lafımı böldün be."
Ardından Mert abi konuşmaya başladı.
"Öpüştünüz mü?"
Kent anlamaz gözlerle duraksadı ama çok geçmeden ortaya bir kahkaha savurdu.Ben ise kızarmıştım.
"Merto konuşma bence.Ben olmasam,az daha geç kalsaydım İcardi seni becerecekti."
"Parti bahane-"
"İRFAN SENİ ÖLDÜRÜRÜM.HERKES BÖYLEYDİ TEK BİZE Mİ TAKTIN?"
"Parti bahanesiyle birbirinize yavşıyonuz aq.Kim parti veriyorsa, takım farketmeksizin tıpış tıpış gidiliyor.Gay olmuş herkes."
"Öf ya,sırası değil.Kentcim sen niye şu transferi mransferi,bize niye demiyon?"
"Hadi Szymański'ye demedim,siz oynasam da oynamasam da burada kal derdiniz.Tabi benim kariyerimi de düşünürdünüz de,çabalayarak ilk 11 e sokup burada kalmam için çabalardınız."
"Aha,beni diyor."
"Ne?"
İrfan,Mert'e dönerek konuşmaya devam etti.
"Ben şimdi evdeydim ya Kent'in,anlatırken kısa kesti.Dediği gibi konuşmadan önce kariyerini de düşündüm,sonra İsmail hoca ile konuşabileceğimizi söyledim.Sıkı çalışır Kent'te,güveniyoruz ona."
"Tabi güveniyoruz.Önceden kazan kafamız,onu böyle çok düşünmemiştik.Şimdi aklımız başımıza geldi.Yanındayız her zaman,Kent."
"Sizler olmasanız kendimi kötü hissederdim.Destekleriniz için çok sağolun,çok teşekkür ederim hepinize."
-☆-
Bayram hazırlıkları derken yine yb gecikti.Gece kısa bölüm yazdım.Yarın boş olabilirsem uzun bölüm atacağım.Yb fikride aklımda hiç yok,nasıl devam ettireceğim diye düşünüyorum.Fikirlerinizi belirtebilirsiniz
İyi geceler,hepinizi çok seviyorummmm🎀💖
ŞİMDİ OKUDUĞUN
He's just my Kent | Sebastian Szymański X Ryan Kent
FanficFenerbahçe'ye transferini gerçekleştirip gelen Szymański,neredeyse hep yedek klübesinde olup kadroya dahil olmayan Ryan Kent'i fark eder.