☆8☆

199 16 5
                                    

Kent'ten☆
Gözlerimi atladığımda sabah olduğunu anlamıştım.
Yine sıkıcı bir gün olacak gibiydi.
Bugün maçımız vardı.Daha doğrusu maç vardı.İlk 11'de olamayacaktım yine.

Yatağından kalkıp üstümü değiştirdim.Maçtan önce antrenman yapacaktık.

Tesise erken gitmek istiyordum,ayakkabılarımı ayağıma geçirip arabama doğru yürüdüm ve bindim.
İlk 11'de olamamak çok canımı sıkıyordu.Ama szy beni rahatlatmıştı,rahat olmak için çok kafaya takmamak lazım.

Arabadan indiğimde karşıdaki Seba ile Mert abiyi gördüm.Onlarda arabadan yeni inmişlerdi.

Szy beni görmüş,el sallayıp gülümsemişti.Ben de ona gülümsedim,gülümsemem içtendi.Çoğu zaman gülmezdim.Ama karşımdaki kişi Szymański olunca,ona hep gülüyordum.İlk 11 konusunda içimi rahatlatmıştı.Ona minnettardım.
Yanıma doğru geldiler.

"Naptın Rya nasılsın"
"Aynı Mert abi,sen nasılsın?"
"İyi bende Allah'a şükür"

Seb'in bana baktığını gördüm.

"Sen nasılsın Szy?"
"Ben de iyiyim Kent"

Aramızda kısa konuşmalar geçtikten sonra tesise girdik.Oturup diğerlerinin gelmesini bekledik.
Herkes toplanınca birlikte yemek yemek yemeye başladık.

"Hazır mısınız bugünkü maça?"
"Bomba gibiyiz"
"İyi hazırlandık maça yemekten somra antrenman yapacağız yine"

Maç hakkında konuşuyorlardı.Yemeğimle oylanırken Szymański'nin beni izlediğini hissettim.Anlamadığım bir şekilde kızardığımı hissettim.
Bir süre sonra göz göze geldik.Gülrrek bana bakıyordu.O güldüğünde çok güzel görünüyor..

İsmail hoca yanımıza geldi.
"Hadi bakalım gençler antrenmana"

Hepimiz ayaklanmış odalarımıza hazırlanmaya gidiyorduk.Yanımda Szy,Merto,Ferdi ve İrfo vardı.
Odamın kapısına geldim ve yandaki kapının önünde duran Seb'e baktım.

"Hadi hazırlanalım"
"Birlikte inelim aşağıya"
"Tamam"

Bana gülümsedi,ben de ona gülümsedim.Gözlerinin içi parlıyordu.

Odama girip hazırlandım.Kapıdan çıktığımda beni bekleyen Szymański'yi gördüm.

"Gidelim mi?"
"Evet gidelim"

Birlikte indik.Antrenmana başlamıştık bile.

Hep birlikte fotoğraf çekinmiştik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Hep birlikte fotoğraf çekinmiştik.Mutluydum,Szymański sayesinde.

"Kent sen Szmański ile eşleş"

Birbirimizle eşleşmiştik.Bir süre sonra Szymański konuştu.

"Kent pasa geçiyoruz hadi"

Yuvarlak oluşturmuş paslaşıyorduk
Mert abinin sesi duyuldu
"Lan Szyo!Topa odaklansana,top bir tarafına gelecek şimdi!!"

Szy'e baktığımda bana baktığını farkettim.Gülerek göz kırptı.Bu harakete karşı utanmıştım,bakışlarımı yere çevirdim

Antrenman bitmiş,Seb yanıma gelmişti.

Saçlarımı karıştırıp konusmaya başladı
"Antrenman nasıldı bakalım Kentcik?"
Galiba ben yine utanmıştım.Neden utanıyordum ki?anlayamıyordum...

"E-evet iyiydi Seb,senin nasıl geçti?"
"İyi iyi benim de iyi geçti"

Birlikte yürümeye devam ediyorduk.Ona bir şey söyleyecektim ama kabul eder mıydı bilmiyorum,kararsız kalmıştım,ama söylemeye karar verdim.

"Szy,birşey söyleyebilir miyim?"

Bakışlarını bana çevirdi,sorar gözlerle  bakarak konuşmaya başladı

"Söyle tabi,ne oldu?"
"Sabah seni Mert abi ile arabadan inerken gördüm,yanlış biliyorumdur belki,kalacak yerin yoksa bende de kalabilirsin"

Şaşırarak adımlarını yavaşlattı ben de ardından onunla birlikte durdum.Bana doğru döndü ve konuşmaya başladı.

"Sen de istiyorsan tabii isterim,neden olmasın?"

Ben de şaşırarak ona baktım.Gerçekten benle kalmayı kabul etmişti.Daha doğrusu bir süreliğine.Keşke hep benimle kalsaydı,çok güzel olurdu...

"Tamam o zaman,odalarımıza çıkıp hazırlanalım.Sonra birlikte eve gideriz"
"Tamamdır,hadi hemen odalarımıza çıkalım"

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

Selamlarsss bölümler kısa olabilir,müsait olduğum zamanlar daha uzun yazabilirim uzunluk bölüm bölüm değişebilir.Kısa atarsam daha fazla bölüm atarım.Bugün bir veya birkaç bölüm daha atabilirimm:3 Bir sonraki bölümde görüşürüzzzzzz<3

He's just my Kent | Sebastian Szymański X Ryan KentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin