☆2☆

338 29 13
                                    


Uçağıma birkaç saat önce binmiş ve uyuyabilmiştim.Yeni uyanmıştım ve birşeyler yemek istiyordum.
Ağzıma birşeyler atıp yedikten sonra tekrar uyumaya döndüm.Ve hâla heyecanlıydım.

Bir zaman sonra tekrar uyandığımda,uçağın 1 saate ineceğini duydum.Ve şanslıyım ki uykum vardı.Hemen gözlerimi kapatıp tekrar uyumaya başladım

====================

Beni uyandırdıklarında uçağın iniş yaptığını anladım.Uykumu alabilmiştim iyi ki uçakta uyuyabilmişim eğer uyuyamasaydım uykulu uykulu yürüyor olacaktım.
Gereken işlemler yapıldıktan sonra beni tesislere doğru yola koyulduk.

Sonunda tesislere gelmiştik.Çok heyecanlıydım takım arkadaşlarımla tanışmaya.
İçeriye girip biraz yürüdüğümde karşıma birisi çıkmıştı.

"Oooo kimler kimler gelmiş,İRFO acil buraya bak kardeşim!"
Diye birisine seslendi.Ve ardından konuşmasına devam etti.
"Selamın aleyküm Sebastian Szymański Fenerbahçe spor kulübüne hoş geldin.Ben Mert Hakan Yandaş."

"Tanıştığımıza memnun oldum Mert abi"
"Bende memnun oldum Sebo" Bana böyle dedikten sonra gülümsedim,sonra arkadan birisinin bize doğru yaklaştığını gördüm.Galiba Mert abinin 'İrfo' diye seslenip çağırdığı kişiydi.

"Sonunda gelebildin be kardeşim." "Geldik işte abicim." dedikten sonra bakışlarını bana doğru çevirdi.

"Hoşgeldin Sebastian,bizde senin gelmeni bekliyorduk.Ben İrfancan Kahveci."
"Tanıştığıma memnun oldum İrfan abi."
"Bende memnun oldum.Ha bu arada biz antrenmandan yeni çıktık 10,15 dakikaya yemek yiyeceğiz.Odana hemen yerleş bizimle birlikte yemek yemeye gel tüm takımdakilerlede tanışmış olursun."
"Tamam ben hemen odamı öğrenip bavulumu koyup gelirim."

Dedikten sonra yanıma bir görevli geldi ve beni odama doğru götürdü.Odama girdim ve hemen bavulumdan bir sweat ve eşofman çıkarıp üzerime geçirdim.Aynada sarı renginde sweat,beyaz bir eşofman ile kendime baktım ve odamdan çıktım.

Beni alıp yemek yiyeceğimiz yere doğru götürdüler.
Görüş alanıma uzun bir masada yemek yemek için bekleyen takım arkadaşlarıma baktım.Aralarından biri bana bakıp konuşmaya başladı. " Sebastian Szymański! Gel yanımıza!" dedikten sonra yanlarına doğru gittim ve Mert ile İrfancan'ın yanına oturdum.

"Merto ve İrfodan geldiğini duyduk takımımıza hoşgeldin Sebo!Ben Ferdi." Buraya gelmeden önce maçları izlerken topu iyi taşıyan,sahanın heryerine adımını basmış Ferdi Kadıoğlu'nu hatırlamıştım.

Bir yandan yemek yerken bir yandan da takımdakilerle tanışıyordum.

"Ben de Cengiz.Tanıştığımıza memnun oldum Seba." "Ben de memnun oldum." Neredeyse herkesle tanışmıştım ama sadece adlarını söyleyip tanıştık.
Maçları izlediğim için neredeyse çoğunu biliyordum ama sanki önceden bu kulüpteymişim gibi tanışmamakta olmazdı.
Ardından gözlerim,yemeği ile oylanıp takımdaki diğerleri ile tanışırken arada bir bana bakan,maçlarda çok gözükmeyen kişiye doğru gitti.Tabağına odaklanmış yemeğinin çoğunu yemiş geri kalanıyla da durgun bir şekilde oyalanıyordu.

"Hey" demem ile birlikte afallayarak kafasını bana doğru çevirdi.Maçları izlerken yedek kulübesinde hep gördüğüm kişi oydu.Ryan'dı galiba.

"Ee şey özür dilerim dalmışım.Ben de Ryan Kent.Tanıştığıma memnun oldum Szymański." "Sorun değil,ben de tanıştığıma memnun oldum Ryan."
Dedikten sonra gülümsedim.Oda hafif bir şekilde bana gülümsedi ve bakışlarını tekrar tabağına döndürdü.Yemeğin başından beri yüzü asıktı.Herkes yemeğini bitirdikten sonra vedalaştı.
"Yarın görüşürüz arkadaşlar hepinize iyi geceler" dedi Ferdi.Sonra herkes hepbir ağızdan iyi geceler dedi.Odama çıkarken Ryan'ı gördüm.Hemen arkasındaydım benimle aynı yere gidiyordu.Benim odamın hemen yanındaki odanın kapısında durdu ve beni gördü.Biraz gülümseyerek "Yarın antrenman yok erken kalkma iyi geceler Szymański." dedi ardından ben de gülümseyerek "Tamam sana da iyi geceler Ryan." dedim.Gülümseyişi biraz daha artmıştı ve odasına girdi.Ardından ben de odama girdim.Kendimi yatağımın içine atarak Ryan'ı düşündüm.Yüzünün asık olmasının sebebi uzun süredir kadro dışı olup yedekte olmasıydı.Çok geçmeden uykuya daldım.

==============

Selamlarr bölüm geç geldi bir sonraki bölümleri daha kısa sürede atmaya çalışıcam bir sonraki bölümde görüşürüzzz❤

He's just my Kent | Sebastian Szymański X Ryan KentHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin