Cesta

45 5 7
                                    

Je dvě ráno a já už pomalu padám ke spaní ..šla jsem klukům odnes deky do obýváku s zašla do svého pokoje .. samozřejmě že po chvilce přišel tom ... Já Tomovi vyndala deku aby se měl čím přikrýt.

" Ná tady máš " "díky any" " proč se vůbec řežeš a nejíš ? "
"No ...když něco poseru nebo se mi stane trapas moc si to beru na hlavu a pak jediná možnost utéct od reality je se říznout". "Ouu to my je líto neber si to tak a musíš se ukázat světu že ti to je celkem u prdele a proč nejíš?" "Nechci být ještě více tlustá" "any však nejsi tlustá ..to že máš stehna ...aspoň jsi kus ženský a na to že ti je patnáct tak máš postavu jak 18-ti létá holka...a máš dobrou postavu ..aspoň nejsi nějaká tyčinka". "děkuju ale vážně jsme tlustá"
"Any nejsi máš dobrou postavu ..a věř mi tvoje postava se líbí všem klukům... Ne jako ty tyčinky" (prosím nikoho neurážím a neberte si to nějak,jste taky hezký až jste jaký jste každá žena je hezká)
"I když ty tyčinky jsou jak modelky ,taky hezký""ale abych to řekl jinak ty jsi něco jako můj typ""ahaa tak děkuju" usmála jsme se na něho "víš Any vím jaký to je být na dně a osamocený...víš třeba naše písnička don't jump je o mně" i když jsme ji skládal s ploviny já ale to nikdo neví"
"To mi je líto" " taky jsme já a Bill byli šikanovaný hlavně Bill o něm si myslí že je holka a taky když nám bylo devět a jeli jsme ze školou na výlet tak ho tam začli oshávat jestli je to Kluk" " Ježíš to mi je líto" řekla jsem a chtělo jsem mi brečet ale nějak jsme to zahnala pryč "hlavně to prosím Billovi neříkej,nerad o tom mluví". "to je jasný ,se mu ani nedivím"
"Asi takhle jste nebo byli jste na tom hůř jak já" "ale oba víme ten pocit" "to je pravda" usmála jsem se na něj a on na mně

"No nic měli bychom jít spát aby jsme ráno vůbec vztali"řekla jsem ..."jenže mně se nechce" řekl Tom.."Joo tak a kdo potom ráno bude mít kocovinou ze stávání hm ?" Říkám tomu kocovina protože taky nerada stávám do školy nebo tahle "No tu mít nebudu"...."tak zrovna proto mi řekl Bill že jdeš ke mně do pokoje že potřebuješ někoho kdo tě probudí"řekl jsem a uškýbla jsem se "noo" bylo jediný co mi odpověděl.
Já zashla lampičku a dala mobil na nabíječku.
Tom zkoušel dávat okolo mě jeho ruce ale marně "Tome přestaň"... "Jo promiň" řekl a otočil se zády ,nevím proč bylo mi ho celkem líto ...no víte on je tak cute ..cože !? Anyie přestaň ...nesmí se ti líbit.určte se mi nelíbí ...snad ?
No nic jdu spát .

_ _ _ _ _SKIP TIME_ _ _ _ _

Ráno už nás vzbouzí protivnej budík..
"To už je sedum?" "Neee" řekl Tom a zbořil si hlavu do polštáře "tak jo Tome stávej...dělej aby jsme nebyli jako poslední" řekla jsem "jenže je teprve sedum" "taky vím ale je to ideální čas věř mi" ..."hmm" řekl a zase si dal polštář na hlavu,v tom už mne nenapadla jiná možnost než ho začít lehtat"anyie přestaň!" Řekl a u toho se smál"tak mi řekni že stáváš" "dobře, dobře stávám"
"Si myslím" řekla jsme a začla se smát a mezi tím jsem se vypařila do koupelny
V koupelně jsme se učesala a dala vlasy do drdolu. pak jsem si vyčistila zuby a umyla ksichtu nějakou sračkou na obličej ..nepomáhá to. Tak pak jsme si vzala sérum ..to docela pomáhá tak proč ne ?
Když jsem vyšla s koupelny tak tam hned vlezl Tom..já si mezitím patlala make-up na držku a dělala ze sebe člověka. Asi po 10-ti minutách vyšel Tom ale bez trička...to my nedalo a rychle a nenápadně jsem se koukla na jeho brišáky a pak spátky do zrcadla a dělal si linky. On si toho všimnul ale nějak to neřešil spíš jsme viděla že se červená ... chlapeček si asi neuvědomil že tu není sám. už mám hotovej make-up look ..a teď outfit...chci něco pohodlného...asi už to mám. Vzala jsem si věci a šla do koupelny a zamkla dveře... nikdy nevíte.
Můj outfit vypadá nějak tahle

Můj outfit vypadá nějak tahle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Fall in love Kde žijí příběhy. Začni objevovat