cože!?

62 3 4
                                    

Konečně jdu ze školy domů ,nejdu na oběd ani nechci jíst,ani tam nechodím i kdybych měla ...protože doma nikdo nevaří a já pak nechci jíst...ale žvýkačky si ráda dám ...mám problém s jídlem ale nepletu do toho ostatní ... Taky ani nemám koho že jo ..

Přišla jsem domů a odemkli dveře slyšela jsem partu kluků v obýváku ..vyzula si boty a jen rychle nakoukla ...byli to Tokio Hotel!? Co ty tady dělají? ...no nic radši jdu nahoru se učit ...nechci propadnout v devátém ročníku. Tak kdo by chtěl že jo

Vešla jsem do pokoje a trošku uklidila což znamená  že stolu jsme sundala makeupy a další blbosti na ksicht abych mohla kam dát učení ..nejedu na lyžák takže se potřebuju učit na seminárku..jak já to nenávidím ..ale rozhodně s mojí třídou na lyžák nepojedu...kdo by jel jenom naprostý magor.
Pak jsme si jenom ustala otevřela okno ..abych nelhala dneska je docela hezky ..podle mého ani na lyžáku žádný sníh nebude ..ale co mi je do nich že ?
Chtěla jsem vysát ale nechtěla jsem upoutávat pozornost jenže pak jsem si uvědomila že koště je dole ve špajzu na úklid ... No dolů se mi nechce tam mě uvidí kluci a když zapnu vysavač tak budou vědět že už jsem doma ..tak asi na to seru možná něco bude v koupelně ...
Šla jsem do moji koupelny a všimla jsem si že mám svoje koště ...uff tak dobrý mamka ho nebrala. Zametla jsem si a setřela stůl. Vydala jsem si učení a začla se učit asi po hodině mě chytla žízeň ale nikam jsem nechtěla jít až pak jsem slyšela Gustava na schodech asi si všimnul bot v předsíni..
Někdo klepe  na dveře
"Dále" dveře se otevřou a v nich stojí Gustav" sestra pojď dolů poznáš kluky...a úprav se až tam nejdeš jako bezdomovec v těch teplácích a drdolů"
"Tvl drž hubu , proč bych je měla poznat?".  "Prostě za chvilku přijď dolů"
"Nejdu nikam" "Anyie Schafer okamžitě se uprav a přijď dolů !". "Okay však neřvi akorát trapas ty magore!" " Za chvilku ať jsi dole" " jo tvl"

No pecka takže teď je mám jít poznat ? Tak já se normálně už poseru..no nic jdu si něco najít na sebe až tam nejdu jak bezdomovec ale musím skrýt jizvy na rukou vezmu dlouhém rukáv a nebo rovnou mikinu. Ano řezu se mám problémy s psychikou a tohle je jedinej únik od reality,ale měla bych. S tím přestat ..nikdo to nevím.

Vzala jsme si an sebe tohle

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Vzala jsme si an sebe tohle .. samozřejmě bez tý kabelky a bot.
No nic jdu dolů a  to prědce dám ne ? To nebude tak hrozný.

Sešla jsme schody dolů a už na mně koukali tři vysocí kluci asi okolo 16-ti až 18-ti .... Přišla jsme k nim blíž a pozdravila

Ahoj ...jsem Anyie pro vás any. Řekla jsme a kluk s černými vlasy mi podal ruku kterou jsem samozřejmě potřásla ..ten kluk snesl "ahoj já jsem Bill rád tě poznávám" "to já tebe taky " do řekla jsem a už se ke mně hnul další  teď jeden v černé džisce a dlouhé hnědé rozpuštěné vlasy "ahoj jsem Georg ". "ráda tě poznávám". "to já tebe taky" řekl a koukla jsem na toho třetího s Dredy a piercingem  ve rtu...je pěknej ale asi trošku s egem nahoře. "Tome ! " Zařval na něj Bill ...takže podle toho jsme zjistila že ten třetí je tom " jo Ježíš jsem Tom" koukl na mně a oka špatný do jeho mobilu. Nad tím jsem prohodila oči a  sedla jsem si k nim na sedačku

Fall in love Kde žijí příběhy. Začni objevovat