5

1 0 0
                                    

"..."

"..."

Palmiye ağacından çıktığımda Dae-han okulun arka kapısında duruyordu.

Gittiği her yerde sigara kokusu onu takip ediyordu. Bacaklarını çaprazlayıp bana baktı. Onu tanımıyormuş gibi davranıp yanından geçtim ama o sessizce beni takip etti.

Okulun arkasında birkaç küçük kırtasiye dükkanı vardı ve geri kalanı da dolambaçlı bir ara sokakta bulunan birkaç villaydı. Arka taraf henüz geliştirilmediğinden ana yola ulaşmak için oradan geçmek zorunda kaldım.

Dürüst olmak gerekirse, buralarda araba bulmak zor ve gece bireysel çalışması bittiğinde ilk etapta saat 10 civarında pek fazla insan yoktu. Burada zorbalığa uğramam çok doğaldı. Sokak lambaları açıktı ama yine de endişeliydim. CCTV düzgün çalışıyor mu? Dae-han'ın yanında dururken suçu önlemeye daha fazla dikkat etmemi sağladı.

Beni gördüğünde kulaklarının kızarmasına ve gözlerinin parlamasına ya da bana angX vermesine, bana PXNIC almasına ve hatta bana dondurma almasına rağmen Dae-han'dan hâlâ şüpheleniyordum. Her şeyden önce beni yemekle kandırmış olabilir ama bundan sonra yavaş yavaş asıl konuya gelebilir.

Mesela bu kadar karanlık ve ıssız bir sokakta yalnız kalmamızı beklemek.

Çantanın askısını omzuma tuttum. Gerektiğinde kaçabilmek için ön ayağımı güçlendirdim. Ağabeyimin oldukça şiddetli bir mizacı var. Hızlı bir koşucuydum çünkü sürekli kardeşimden kaçıyordum.

"Ki Young-hyun."

Dae-han ne kadar dikkatli olduğumu fark etti mi? Dikkatlice beni aradı. Ona cevap vermek için "Evet" dedim.

"Omzuna mesaj attığımda canın acıdı mı?"

"Evet."

Açıkça sorulan soruyu sordu. Lim Dae-han bakışlarını eline indirdi. Yumruğunu sıktı ve bana bir kez daha sordu.

"Bu senin için gerçekten sakıncalı mı?"

Lim Dae-han'ın sesi erken yaz gecesini doldurdu.? Dudaklarımı yaladım. Gün boyunca sürekli yaşanan karışıklık nedeniyle Dae-han'dan rahatsızlık duymuyordum. Oldukça rahattı. Gücünü kontrol edemedi ve biraz keyfi davrandı. Bir kral gibi hüküm sürmesine rağmen karnımı doyurmadı mı, bana masaj yapmadı mı, sanki hayvanat bahçesindeymiş gibi bana birçok tuhaf davranış göstermedi mi?

"... Beni eve mi götürüyorsun?"

Soruyu dikkatlice sorduğumda Lim Dae-han yumuşak bir şekilde cevap verdi.

"Evet."

Ne diyeceğimi bilemedim, o yüzden sadece dudaklarımı yaladım.

"Eğer rahatsız ediciyse"

Dae-han devam etti.

"Seni sadece mahallenin yakınına götüreceğim."

Lim Dae-han sınıfta alkol ya da sigara kokarken ara sıra yüzüstü uyuyordu ve öğle yemeği sırasında diğer çocuklarla futbol oynuyor ya da bir yerlerde ortadan kayboluyordu. Öğleden sonra dersinde onu hiç doğru düzgün görmemiştim.

Dürüst olmak gerekirse Dae-han'ın bunu yapması ve gece geç saatlerde yapılan çalışmadan sonra beni eve götürmesi tuhaf geldi. Parmaklarımı ileri doğru oynattım, Dae-han'a baktım ve tekrar başımı eğdim.

"Dae-han."

"Evet."

"Neden beni seviyorsun?"

Tam son sokağa girmek üzereydim. Bu bölgeyi geçip ana yol üzerinde yaklaşık beş dakika yürüdükten sonra yaşadığım apartman kompleksine varacağım. Orada veda edecektim çünkü Dae-han beni sadece mahallenin yakınına götüreceğini söyledi.

Erik Şekeri AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin