Zámek a Klíč 🔑

10 3 0
                                    

Milujete seriály s prvky fantasy? Já taky. A tím pádem je Zámek a klíč pro vás přesně to pravé. Jedná se o příběh rodiny Lockových, kterou potkala příšerná tragédie. Aby mohli začít znovu, přestěhují se do starého rodinného domu jejich otce. Do Klíčova. Jenže brzy zjistí, že tento dům oplývá velice zvláštním tajemstvím. Nachází se v něm totiž klíče. A ne jen tak obyčejné klíče. Ale takové, že když se zaposloucháte, tak k vám šeptají. A co takové šeptající klíče dokážou? To budete muset zjistit sami ;)

Občas se možná budete trochu bát, ale jenom malinko. Mě osobně z některých scén docela mrazilo. Nebo spíš z toho zjištění, které s sebou nesly. Seriál se zaměřuje především na děti Lockovi. Nejmladší Body, který jak už to bývá, jako první přijde na to, že jejich dům nebude jen tak obyčejný dům. (Snad to není moc velký spoiler, ale myslím, že je to znát i v traileru :D). Kinsei, prostřední z dětí a nakonec na nejstaršího Tylera. Nemusíte se ale bát, že by příběh měl tuto jednu dějovou linku. Do toho všeho tu můžeme sledovat i příběh jejich matky, která se zapojuje do svého vlastního vyšetřování a doplňuje nám tak chybějící dílky skládačky.

Samozřejmě příběh není ochuzen ani o romantickou linku, vyrovnávání se s vnitřními démony a pořádnou dávku vyšetřování a odhalování záhad. No nic. Nebudu to tu už dál okecávat. Je to prostě parádní seriál a věřím, že byste si ho mohli užít. Tak si o víkendu pořádně odpočiňte, ukuchtěte si něco dobrého a snězte si to třeba právě u této seriálové jednohubky. 

Aloha!


A na rozloučenou malá srandička, která vám nic nevyspoileruje ;D

Doporučení - Když to miluješ, pošli to dál!Kde žijí příběhy. Začni objevovat