Sabrinina děsivá dobrodružství 🔮

6 3 0
                                    

Také jste jako malý koukali na Sabrinu mladou čarodějnici? Já na ni koukala pokaždé, když jsem to stihla a doteď si pamatuju, jak jsem zůstávala sedět na zemi opřená o gauč. Neptejte se mě proč, taky to nevím. :D Každopádně jestli ano, tak tohle pro vás bude velice příjemný návrat do tohoto světa, i když je uchopený malinko jinak. Za mě ovšem velice povedeně. Samozřejmě to není ta stará známá klasika a je poněkud temnějšího charakteru, což znamená i pro starší diváky, ale... Koho by bavilo se koukat na úplně stejný seriál znovu. Dobře, mně asi jo, ale tohle je fakt dobrý!

Příběh sleduje život mladé Sabriny Spellmanové, který se má o jejích šestnáctých narozeninách radikálně změnit. Ona si však není tak moc jistá, zda chce tyto změny a co s sebou přinášejí podstoupit. Také zde sledujeme život jejích nejbližších přátel, kteří se musejí vyrovnávat se svými vlastními boji. A samozřejmě i těmi společnými.

Velká změna oproti původnímu seriálu je to, že v tomto novém není potrestaný kocour Salem, za pokus vyhodit Vatikán do vzduchu, nýbrž Sabrinin bratránek Ambrose. Ale nebojte, našeho chlupáče se také dočkáte.

Nebudu do zbytečně prodlužovat. Je to seriál plný kouzel, lásky, přátelství, současných ožehavých témat a mnoha dalšího. Doufám, že kdo jste ho ještě neviděli, tak si jeho sledování užijete, A kdo už jste ho viděli, stejně jako já... Co vám brání kouknout znovu. Já to taky dělám. Tak šup do toho! 🖤

 Tak šup do toho! 🖤

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
Doporučení - Když to miluješ, pošli to dál!Kde žijí příběhy. Začni objevovat