Πρόταση γάμου‼

289 21 27
                                    

#Χαρρυ♥


Εισαι με τον Χαρρυ σε ενα εστιατοριο. Εσυ εχεις φαει τον αμπακο γιατι εχεις και το μωρο. Σου ειπε οτι σε εφερε εδω για καποιο λογο αλλα δεν σου τον λεει.

Χ: Λοιπον Ον/σ σε εφερα εδω......

Ον/σ: Ναι......

Χ: Σε εφερα εδω λοιπον....

Ον/σ: Θα μου πεις μωρο μου ή θα με σκασεις?

Χ: Θα σου πω. Λοιπον σε εφερα εδω γιατι θελω να σου πω καποια πραγματα και ηθελα την καταλληλη ατμοσφαιρα. Ειπε καθως γονατιζε μπροστα σου!

Ον/σ: Χαρρυ τι κανεις εκει? Σηκω επανω.

Χ: Οχι δεν σηκωνομαι. Λοιπον ηρθαμε εδω σημερα γιατι θελω να σου πω οτι εισαι ο σημαντικοτερος ανθρωπος για εμενα. Εχουμε περασει πολλα ασχημα πραγματα μαζι αλλα και πολλες χαρες!. Λοιπον Ον/σ θα ηθελες να με παντρευτεις??

Ον/σ: Ναι φυσικα και θελω.

ειπα και το αγκαλιασα το ιδιο και αυτος. Ολοι χειροκροτουσαν . Ο Χαρρυ εκατσε παλι στην θεση του και συνεχισαμε το φαγητο μας.


#Λιαμ♥

Λι: Αντε μωρο μου θα αργησουμε στο παρτυ.

Ον/σ: Τωρα αγαπη μου ερχομαι. Ειπες καθως ετοιμαζοσουνα για να πατε στο παρτυ του Λουις.

Ον/σ: Ετοιμη και γω.

Λι: Πω πω πωω ομορφιες αποψε!

Ον/σ: Ελα σταματα. Ειπα και κατεβηκα τις σκαλες. Λιαμ μου παμε??

Λι: Ναι,ναι ειπε καθως ξεκολουσε τα ματια του απο πανω σου

Μπηκατε στο αυτοκινητο αλλα δεν πηγαινατε προς το σπιτι του Λου. Πηγατε καπου αλλου.

Ον/σ: Λιαμ μου δεν μου ειπες οτι θα πηγαιναμε στο παρτυ του Λου?

Λι: Ναι μωρο μου. Κατεβα τωρα .

ειπε και κατεβηκα απο το αμαξι. Ηταν λιγο περιεργα εκει αλλα οκ.

Περπατησαμε μεχρι ενα σημειο και μετα σταματησαμε.Εβγαλε κατι κλειδια απο την τσεπη του και ανοιξε ενα σπιτι.

Λι:Μπες μεσα μωρο μου.

Ον/σ:Ενταξει.

Ειπα και μπηκα μεσα . Το σπιτι ηταν υπεροχο. Ηταν σε ενα απαλο κουφετι χρωμα το σαλονι.Υπηρχε ενας δερματινος υπερδυπλος καναπες.Και μια δερματινη πολυθρονα.Μια πολυ μεγαλη τηλεοραση τραπεζαρια.

One Direction Preferences in greek!Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang