Bölüm 1: Part 1

2.9K 84 16
                                    

  Heloo kankimler! Ben bu aski icimde halledemedigime karar verdim ve yasima basima bakmadan boyle bir olaya giristim. Bu cocuklar bir turlu gun yuzu goremediler iki guzel sahne izliyoruz sonrasi on bolum kaos. Zaten Alaz yavrum travma ustune travma dert babasi oldu cikti

  Neyse yazdikca atarim duzenli bolum de gelmez herhalde. Tatlis sahneler okuyalim da keyiflenelim! Yetiskin icerikli sahnelerimiz olacaktır. Dolayisiyla hoslanmayan, yasi 18'den kucuk olan bebisler icin genel olarak uygun olmayacaktir

  Dusuncelerinizi lutfen benimle paylasin, yorumlarinizi bekliyorum. Gorusmek uzeree!

🪁

  "Asi şuraya gelir misin?" diye bağırdı genç adam sinirle. Biçimli kaşları öfkeyle çatılmış, boynundaki damarlar şişmişti. Üzerindeki uzun kaban ve içindeki bol kazağı ve kumaş pantolonuyla alışıldık Alaz'dı işte. Tabi bu öfke dolu hali, Asi'nin çok alışık olduğu bir durum değildi.

  "Hiçbir yere gelmiyorum gerizekalı!" diye bağırdı kız avaz avaz. Arkasını hiç dönmeden sinirle yürümeye devam ediyordu. "Beynin yok mu senin? Mal mısın sen? Ne diye durup dururken Cengiz'e yumruk atıyorsun?"

  Cengiz denen pezevenk, Çağla'nın saçma sapan arkadaş grubundaki yavşak piçlerden biriydi. Asi'ye haddinden fazla yaklaşma gafletinde bulunmuştu. Üstelik aynı ortamda Alaz da varken.

  "Alma şu herifin adını ağzına!" diye bağırdı Alaz da aynı sinirle. "Zaten kendimi zor tutuyorum, kışkırtma beni!"

  Asi arkasını döndü ve hızlı adımlarla aralarındaki mesafeyi kapatmaya başladı. "Lan sen kimsin bok kafalı? Sevgilimsin diye attığım adımı sana mı soracağım ben? Bak sana yemin olsun burdan kafayı sana bir koyarım öteki tarafa gidip gelirsin. Kendine gel ergen ergen davranma!"

  "Ben bok kafalı ergenim, öyle mi? O Cengiz pezevengi mi düzgün adam?"

  Genç kız Alaz'ın önünde durdu ve kabanının yakasını avcuna sıkıştırarak sinirle kendine çekti. "Cengiz'in ne alakası var senin bu sikik tavırlarınla? Aklını başına al, yoksa ben getirmesini çok iyi bilirim!"

  "Sen daha çok benim aklımı başımdan alıyorsun." dedi Alaz. Sesi hâlâ yüksekti. İlk defa durdukları yakın pozisyondan geri adım attı. Parmaklarını açık renk kısa saçlarından geçirdi. "Ben seni aklımdan çıkaramıyorum. Acaba ne yaptı? İyi mi, güvende mi, nasıl hissediyor? Ama sen gidip piçin tekiyle oturup çok güzel gülüşebiliyorsun Asi! Lan kurduğum cümle başına kafamı yarıyorsun sen benim. O herif senin saçına dokundu, kılın kımıldamadı lan! Ne istiyorsun sen? Gerçekten ne istiyorsun çok merak ediyorum."

  "Haa." dedi Asi yüzünde açan gülümsemeyi engelleyemezken. "Kıskandın yani beni. Ondan bu götü yırtılmış horoz gibi bağrınmaların."

  "Ne kıskan- Yok kıskanmak falan! Kıskanmadım! Nesini kıskanayım ben o piçin? O kim ki ben kıskanayım onu?"

  Asi yüzündeki engelleyemediği gülüşüyle başını omzuna yatırıp ona baktı.

  Alaz'ın gözü kızın güzel gülüşüne takıldı. Afallayarak konuştu. "Ne bakıyorsun öyle? Gidiyorum ben."

  Genç adam arkasını döndü ve arabasına doğru yürümeye başladı.

  "İyi o zaman, ben de içeri döneyim." diye yüksek sesle söylendi Asi oyuncu bir tavırla.

  "Nereye içeri dönüyorsun?" diyerek arkasını döndü Alaz.

  "E eğlenceme devam-"

  "Yok eğlence falan." diyerek kızın lafını kesti ve aralarındaki boşluğu birkaç adımda kapattı. Asi'nin bileğinden tutarak sürüklercesine yanında yürütmeye başladı.

felfena || aslazHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin