Selamlarrrrr!
Lutfen dusuncelerinizi benimle paylasin!
İyi okumalarrrrr!!!!
🌊
Alaz burnunun kaşınmasıyla gözlerini araladığında çok güzel bir sabaha uyandığı geçiyordu aklından. Üzerinde uyanan ve boynunda soluklanan sevdiği kadının kıvırcık saçları, kendi yüzünde dağılmıştı. Asi öyle deli yatıyordu ki genç adam yan yana yattıkları günün sabahına sevgilisini üstünde buluyordu her seferinde.
Yüzündeki saçları çekti ve çıplak gövdesinin üzerine uzanan kızı belinden kavrayarak mümkünmüş gibi daha çok sarmaya çalıştı. Asi mırıldandı ve sevgilisine daha çok yapıştı.
Alaz güldü onun bu haline ve sessizce mırıldandı. "Bir de kedi yavrusu deyince kızıyorsun."
Gözlerini kapatıp huzurlu huzurlu uykusuna devam edecekti ki odanın kapısı paldır küldür açıldı.
Alaz'ın ilk yaptığı şey yatağın üstünde toparlanmış ince çarşafı can havliyle Asi'nin yarı çıplak üstüne örtmek olmuştu. "Çüş!" diye bağırdı kapı girişinde arkasını dönmüş duran Cesur'a. "Odaya öyle girilir mi embesil herif!"
"Ulan ne bileyim burada olduğunu? Sen her dakika burada mı biteceksin?"
"Sen Asi'nin odasına her seferinde böyle mi giriyorsun, gerizekalı?" dedi Alaz sinirle. Çok daha güzel başlayabilecek bir sabahı bok etmişti gerzek herif.
"Sana mı soracağım lan?"
"Bana soracaksın, siktir git çık şu odadan. Asabımı bozma benim."
Cesur sinirle kapıyı açtı, çıkarken hâlâ söyleniyordu. "Ulan var ya! Sen şu kıza dua et."
Bu sırada Asi kıpırdanmaya başlamıştı. Alaz onun uyandığını anladığında eğildi ve saçlarına bir öpücük bıraktı. "Günaydın fıstığım."
"Günaydın" diye mırıldandı genç kadın gülümseyerek. "Niye kavga ediyorsunuz yine sabahın köründe?"
"O insanlıktan nasibini almamış mankafa senin odana hep böyle dalıyor mu?"
"Ay aman sanki sen salon beyefendisisin Alaz!" dedi Asi alayla.Genç adam ağlamaklı bir sesle konuştu. "Yavrum." dedi. "Kurban olayım gel bize taşın."
"Ay bir de bayıl istersen."
"Yani kızın biri benim odama böyle destursuz girse senin için sorun olmaz, öyle mi Asi? Sonuçta o an giyiniyor olabilirim, banyodan yeni çıkmış olabilirim, uyuyor ve savunmasız anımda olabilirim."
"Tch." dedi Asi. Ardından sevgilisinin karnına uzun tırnaklarıyla bir çimdik attı. "Benim için sorun yok. Ama senin için sorun olabilir. Sonuçta kırık bir kafayla hayatını devam ettirmek zor olacaktır. Bak durup dururken sinirlerim tepeme çıktı yaa!""Asıl sinirleri tepesine çıkması gereken benim bence Asi!" dedi Alaz. "Eyvallah kardeşim diyorsunuz birbirinize. Ama kişisel sınırlarını çizmemişsin ki bu herife! " Bu durum, canını epeyce sıkmıştı. Biliyordu tabii, ikisi kardeş gibiydi ama kendine hakim olamıyordu. Ayrıca Tanrı aşkına, o kendi kız kardeşlerinin odasına bile müsait olup olmadıklarını sormadan, müsaade almadan girmiyordu.
"Deme bana Asi!" dedi kız sinirle. "Ne zamandır demiyordun, şimdi niye diyorsun?"
"Sinirliyim çünkü!" dedi Alaz ve hâlâ üzerinde olan kızı belinden tutarak yanındaki boşluğa bıraktı. Ardından ayaklandı. Ona bakmadan, yerde bulduğu ilk şeyi üzerine geçirdi. Giydiği beyaz tişörtün üzerine giymek için yeşil gömleğini aramaya koyuldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
felfena || aslaz
FanficAsi'nin gözünde Alaz Soysalan, şımarık bir oğlan çocuğundan ibaretti. Sonra, ikisinin de hayatında bazı şeyler değişti. Hikaye birbirinden bağımsız bölümlerden oluşuyor.