OYUNCULAR

90 5 2
                                    

Medya Begüm Caner İlke
***
-ELİF POYRAZ-

20 yaşında üniversite öğrencisi ve yazarlık okuyor.En büyük tutkusu kitap okumak ve yazmaktır.Gelecekte büyük bir yazar olmak en büyük hayalidir.Bir hayali daha var;evde duran önceden yazılmış bütün kitaplarının yayınlanması.Hayatında ki bazı dönemlerde kendini bir boşlukta bulmuştur bu boşluk hayatının dönüm noktasıydı onu bu boşlukta boğulmaktan kurtaran üç silahşörler oldu.Aslında onlar iki silahşördü kendilerine üçüncü silahsör olarak Elif'i seçtiler.Üç silahşörler:Yağmur,Miray ve Elif.Eğer onlar olmasaydı ölmek için neden aramaz direk ölürdü.Annesi babasını aldatınca babası evi terketti ve annesi o adamla evden kaçtı.İki kaybı da aynı gün yaşadı.

-EMİR SOYKAN-

26 yaşında üniversiteden mimarlık bölümünden mezun.Soykan holdingin ilk varisi.O bu karanlık işlere daha 17 yaşındayken dahil olmuştur.Belki de bu yüzden çok ciddidir.Onu bu karanlıktan kurtaran onun beyaz papatyası oldu.Beyaz papatyası bir akşam onun karşısına çıkıp onu o karanlık denizden çıkardı.En büyük tutkusu tabii beyaz papatyasından sonra deniz.Nedenini bilmese de yüzmeye karşı çok büyük bir zaafı var.Belki de yüzdükçe o içindeki karanlıklar mavi denizlerde kayboluyordur.

-BURAK SOYKAN-

23 yaşında o da abisi gibi mimarlık bölümünden mezun.Mimarlık onların aile mesleği.Abisi gibi hiç karanlık işlere dahil olmamıştır abisi gibi ciddi değil vıcık vıcık bir kişiliğe sahiptir ama kalbi de kendisi gibi saftır.Gerçek aşka inanmıştır ama altına her gün başka bir kız alır.Her ortamda dikkat çekmeye çalışır ve başarır da onun bulunduğu ortamda tüm dikkatler onun üzerindedir.Ta ki o güne kadar,o gün dikkatler onun üzerinde değil bir kızın üzerindeydi kıza daha dikkatli bakınca kızın fazla çekici olduğunu farketti bu kızı ele geçirmeliydi ama nasıl.Kızın adı ezik adı gibi olsa da öyle değildi,Begüm.




SADECE BENİMLE OL-SADECE OL SERİSİ BİRİNCİ KİTABIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin