Kumsal Soydan.
Evet benim adım bu . Hoşgeldiniz benim renksiz dünyama. Benim ailem iş sebebiyle başka bir ülkede. Sorun şu ki bana diyebilirlerdi iş sebeyle başka ülkeye gitmek zorundayız diye ve bende bunu anlayışla karşılardım. Fakat bir yaz sabahı telefonunun çalmasıyla uyandım ve annem arıyordu dedikleri şunlardı - kızım bizi merak etme bizim iş sebeyle Amerika'ya gitmemiz gerekti şuan amerikadayız uçaktan yeni indik banka hesabına bol miktarda para yatırdık . Kendine dikkat et annecim . -
Ardından telefon suratıma kapandı . Günlerde , haftalarca , aylarca onları aradım ama açan hiçkimse olmadı. Kendimi toparlamam da oldukça zaman aldı." Kumsal , Kumsal hoca sana diyor"
Sınıftan adını bile bilmediğim o kızın kolumu dürtmesiyle düşüncelerimden sıyrıldım ve Mehmet hoca matematik sorusu için beni tahtaya çağiriyodu . 12. Sınıf olduğum için derslerimin üzerine çok düşmüştüm bu aralar .O yüzden soru çok basit gelmişti. Kalktım , çözdüm ve geri yerime oturdum.
Ders bitmişti .
Kitaplarımı ve kalemkutumu çantamın içine tıktım ve okuldan koşar adımlarla uzaklaştım .İzmir'de yaşıyordum. Okulumuz denize çok yakındı . Burnuma denizin o mükemmel kokusu geldiğinde gözlerimi kapattım ve kokuyu içine çektim .
Evim 2 katlı, sahil kenarında bir villaydı anahtarımı çantamdan çıkardım , kapıyı açtım ve içeriye girdim.Çok acikmıştım dolabın kapağını açtım baktım , baktım birşey bulamayıp geri kapattım. Markete gitmem gerekiyodu bu yüzden odama yukarı kata çıktım. Altıma siyah bol bir eşofman, üstüme de marka koyu lacivert bir kazak giydim. Sapsarı belime kadar uzanan dalgalı saçlarımı da açık bıraktım ve markete gittim . Markete alışverişimi tamamladım .Eve geri döndüm. Karnımı da doyurduktan sonra yatağima yattım. Ama hep olduğu gibi uyuyamadım. Uyku problemim vardı ve 46 saattir uyumuyordum . Bir tek onun kokusuyla uyuyabilirdim 12 yıldır aşık olduğum o çocuğun kokusuyla .
Bende hep yaptığım gibi telefonumu ve kulaklığımı alıp evden çıktım. Sahil kenarından geçip 2 sokak yanımdaki lüks villanın 2. Katında perdesi açik olan pencereden o çocuğu izlemeye başladım 12 yıldır aşik olduğum çocuğu .Onunla tanışıyorduk ailelerimize çok yakınlardı . Tabi ailem iş nedeniyle başka ülkeye taşindıklarında uzaklaştık.Hatta onun ikizi zümrütle çok yakındık zümrüt ilk ve tek arkadaşim benim . Evet Denizle kücükken iyi anlaşirdık hatta kardeş gibiydik ama bu onun gözünden olan . Benim gözümde böyle değildi işler. Ben onu ilk gördügüm an aşık olmuştum ve 15 yıl boyunca devam etti , ediyor ve edecek...
🩶
5 Dakika sonra siyah Mercedes 'e bindi ve tabiki de takip edicektim onu hemen bir taksi durdurdum.
" Abi öndeki arabayı fark ettirmeden takip et ."
O nasıl mıydı ?
Onun sarıya kaçan kumral saçları , gri bir gözü vardı .Aslında tam da gri denmez ama mavi de değildi işte . Griye kaçmış bir rengi vardı. O benim yıllardır aşik olduğum ama benim varlığimdan haberi bile olmayan Deniz di o .Ara sokaklardan birine girdiğimizde araba durdu .
" Abla geldik sanırım araba durdu . "
" Tamam ,tesekkürler , üstü kalsın."
Arabadan indim .Denizi takip etmeye başladım . Kapıdan girmeyi tercih etmemişti beyefendi duvardan atladı ve başka bir kapı gördüm ön kapıda korumalar vardı . Ama burda yoktu direk kapıyı açtı ve girdi . Arkasından hemen bende girdim.
Arkasında bıraktığı o mükemmel kokusuna ne demeli peki vanilya ve hafif sigara kokuyordu.
Şimdi fark etmiştim ki burası bir clup tü
İçki kokusu , sigara kokusu.. İğrenç kokuyordu midem bulandığında ağzımı kapattım.
Ama takip etmeye devam ettim . Bileğimde bir el hissederek arkamı döndüğümde burnuma içki kokusu geldi ve anında midem bulanmaya , başım dönmeye başlamıstı.