Bölüm 2

5 0 0
                                    

    Utandığım için hiçbir şey diyemedim . Gözlerimi kaçırıp yanından içeriye geçtim. Zümrütle sarıldar ve arkamdan ikiside içeri geldiler. Zümrüt mutfağa gitti , dolabın kapağını açtı .

       " Ya bu ne hiçbir şey olmaz mı dolapta ya.  Kumsal ve Deniz ikiniz birlikte markete gidin ve alısveriş yapın ."

       " Oldu hanım efendi başka bir istediğiniz varsa söyleyin yapalım ."

       " He he hadi Kumsal hadi . "

       " Ya banane be o kendi gitsi-

  Naz yapıyordum . Hemen pat diye kabul etcek değilim yani . Tabi lafı ağzıma tıkmasıyla kalakaldım.

       " Yoo bence gidebiliriz zaten kaç senedir görüşmüyoruz belki sohbet etme fırsatımız olur . "

       " Eh  peki madem "

Evden çıktık . Siyah Mercedese bindik.

     " Eee sen hangi okuldasın . 3-4 yıldır konuşmuyoruz en son ortaokulda konuşmuştuk ."

     " SEV Amerika Koleji , seninle aynı okuldayım ."
 
Bir anda şaşkınlığa uğruyarak bana baktı ve kaşlarını çattı.

Neden aşık olmuştum ben bu çocuğa ? Neden? Daha aynı kolejde okuduğumuzu bilmeyen bu çocukluk aşkıma neden sevgim , aşkım bu kadar büyüktü?
Kafamı cama çevirdim çünkü birazdan düşüncelerim sebebiyle gözlerimin dolacağını biliyordum .

       " Geldik , hadi gel."

Yerimden şıçradım.

       " Sakın ol  korkutmak istemedim .

        " Dalmışım "
 
Kocaman bir markete girdik .  ikizi hakkında gerçekten bir şey bilmediğini öğrendim . Zümrüt hakkında ben çok daha şey biliyordum ona kıyasla . Alışverişimizi yapıp çıktık .Sessiz bir araba yolculuğunun ardından eve geldik . Zümrüt yemek yaptı , yemeğimizi yedik ve zümrütle odamıza çıktık. 

          " Ya zümrüt bak bi hani biliyorsun durumu ben bir tek onun kokusuyla uyuyabiliyorum ya bir tane kıyaferini getirsene bana .

         " Tabii ki sen iste yeter . Benim için çocuk oyuncağı bu . Bekle iki dakikaya geliyorum . "

         " Yaaa kimin zümrütü kimin ?"
Bir buçuk dakika sonra elinde gri bir sweatshirt ile içeri girdi ve kafama attı.

      " Tesekkür ederim ."

       " Rica ederim  "
Dedi göz kırpıp yanıma yattı.

          
                                   🩶

Sabah  olmuştu . Zümrütün sesiyle kalktım , üzerime de bir tane siyah pantolon üstümede gri sweatshirt giydim . Bolcada parfüm sıktım malesef bu özelliğimi sevmiyorum ama ben koku bağımlısıyım. Güzel kokuları çok severim.

         " Hadi zümrüt ,Deniz aşagıda arabada bizi bekliyo .

         " Hadi gidelim "

Zümrüt bana sen öne otur diye teklif etmişti ama ben reddettim .
Okula geldiğimizde matematik dersi vardı hepimiz o derste aynı sınıftaydık o yüzden hep birlikte derse gittik.
Tenefüslerde hep uyudum çünkü onun sweatshirt ünü yanıma almıstım onun kokusuyla uyudum . Bana seslendiklerini duyduğumda kafamı kaldırdım Asya salağı beni çağırıyordu.

       " Ne var Asya "
   
       " Kumsal ek antreman var . Aşağıya spor salonuna  zümrütle seni çagırıyorlar çabuk olcakmışsınız.

Gözlerdeki yıldızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin