4. Bölüm; Bar

66 10 7
                                    

Ertesi gün saat yaklaşık dokuz gibi kızlar uyanmış, on gibi de evlerine varmışlardı. Kaylee'yi çoktan unutmuş, dün gece kararlaştırdıkları program için annelerinden izin almaya çalışıyorlardı. Aria çoktan izni koparmış Sky'ın annesi Bayan Smith biraz zorluyordu. Sky en son şansını denedi ve alkol almayacağına söz verdiği için izni koparabildi.

Dünkü olay biraz korkunç gelmiş olabilirdi ama kızlar böyle olaylara alışık olduklarından konunun üstünde çok durmadılar. Bugünkü planları Wennywood'dan 40 dakikalık uzaklıktaki Hanselwood kasabasının tek ve en büyük olan barına gelen grubu dinlemek ve biraz kafa dağıtmaktı. Üç kızda siyah, dar ve kısacık olan elbiselerini giymiş, ağır bir göz makyajı yapmış, dudak parlatıcılarını da sürüp, 15-16 santim topuklara sahip siyah ayakkabılarını ayaklarına geçirmişlerdi.

Herzaman Kaylee kendine özen gösterecek değildi ya. Diğer üç fıstığın da seksi ve güzel gözükmeye hakkı vardı. Kaylee diğer üç kızın yanında durduğu zaman, kısmetlerini kapatıyordu.İstediğinde o kadar güzel olabiliyordu ki, diğer kızlar Görünmez hale geliyordu. Ama Leo öyle değildi. O Brook'un masumluğuna, saf güzelliğine, el değmemiş bedenine aşıktı. Kesinlikle bir kere bile Kaylee ile hayaller kurmamıştı, yani Brook öyle inanıyordu, sevgilisine.

Tamam hepsi Kaylee'ye göre çok çok fazla masumdu ama bugün baya bir kötü kız havası yaratmışlardı.
Barda buluşmaya karar verince, hepsi bara doğru yol almaya başladı.

Aria ve Brook Dark Night Club adını taşıyan barın önünde buluşmuş, Sky ise benzin almak için durduğundan biraz gecikmişti ki tam siz bu satırları okurken kızları gördü ve yanlarına doğru ilerlemeye başladı.

Sky kızların yanına ulaştığında, üçü birden sadece çarpık bir gülüş takındı ve havalı adımlarla barın kapısından içeri girdiler.
Grup çoktan sahneye çıkmış şarkısını söylüyor, onları dinleyenler de bir ellerinde kokteylle birlikte dans ederek şarkıya eşlik ediyordu.
Kızların Kaylee olmadan bir gece klübünde ya da bir barda işi yoktu ama bugün kendilerine Kaylee olmadan eğlenebileceklerini, içki içip sarhoş olup, utanıp çekinmeden dans edebileceklerini, isterlerse de flörtleşebileceklerini kanıtlamaya gelmişlerdi.

Sky önden, Ari ve Brook'da arkasından sahnenin tam önünde boş bir tane banket masalardan bulunca, masanın başına gittiler.

~

Aradan yaklaşık bir saat geçmiş, grup çoktan sahneden inmiş ve yerine dj gelmişti.
Kızlar kendilerinden geçmiş gibi dans ederken çoktan sarhoş olmuşlardı bile.
Yanlarına iki tane yakışıklı gelmiş, Brook ve Aria'yı dansa kaldırmıştı.
Aria'nın arkasındaki deli gibi dans eden çocuk elini yukarıya doğru kaldırdı ve uzaktaki bir çocuğa "gel" anlamında elini salladı. Çocuk yanlarına geldiğinde Brook'un arkasındaki çocuk ayyaş ayyaş Sky'ı gösterdi ve ağzını yaya yaya güldü.

Sky ne kadar sarhoş olursa olsun soğukkanlılığını koruduğundan çocuğu geri çevirmişti.

Çocuk yanlarından kırmızı rujunu her yerine yayan, makyaj torbası gibi bir kız geçtiğinden Sky'ı çok sorun etmedi ve o kızın peşine takıldı.

Sky çok fazla içmediği için yavaş yavaş ayılmaya başlıyordu. 
Kendine geldiğinde etrafına bakındı. Kızları göremeyince telaşlanmasına rağmen sakinliğini koruyarak Aria ve Brook'u aramaya başladı. Çünkü biliyordu ki telaşlanmak işini daha da zorlaştırırdı.

Dans edenlerin arasından geçiyor, her  gördüğü kahverengi saçlı kızı kendisine çeviriyor, Aria veya Brook olmadığını görünce aramaya devam ediyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Fıstıklar (ASKIDA)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin