Bölüm 2

88 7 7
                                    

Yazardan
Raya olduğu yere çöktü. Ama sonra kendisinin kötü durumda olduğunu görmemeleri için geri ayağa kalktı.

FB: Kim Raya babanın şirketi hakkında ne biliyorsun?

Ry: Sanane!

Dediği an. Felix kızın saçından tuttu.

Flx:4 yanlış davranıştan biri

Ry:bırak saçımı!

Flx:bak 4 yanlış davranıştan biri daha

Ry:başlatma s!kik davranışlarınada sanada

Flx:bak sabrımı zorlama kötü olur

Ry:banane bırak saçımı

Flx:baba

Rayanın kulağında canlandı. Bu kelime. İki heceli bir kelime ona hayatını hatırlatıyordu. Ama o şimdi hayatta değildi.

FB: evet şimdi tam sırası

Felix rayayı bir odaya getirdi. Ve içine itip kapıyı kilitledi. Odada babasının fotoğrafları vardı. Ve bir hoporlörden beni sen öldürdün sesi geliyordu. Ve duvara bir video yansıtılmış. O haberdeki video görülüyordu. Rayanın bilinçaltıma yerleştirmeye çalışıyorlardı.

Ry:ACIN SU KAPIYI BEN OLDURMEDIM ONU SIZ OLDURDUNUZ PISLIKLER! ONU SIZ OLDURDUNUZ!

Ve yere çöktü. Ağlamaya başlamıştı. Kendi aklıyla mücadele ediyordu. Kendisini çok zorluyordu. Kendisinin bir suçu yoktu. Direniyordu. Direniyordu. Ama odanın her tarafı onunla kaplıydı. Kulaklarını kapattı. Ama o ses beyninin içinde yankılanıyordu.

Aradan birkaç saat sonra

Felixgilin rahatı yerindeydi. Rayanın o odada olup suçu kabullenmemesinin imkansız olduğunu düşünüyorlardı.

Jn:ses gelmiyor

Chg:artık kabullenmiştir

M:kabullenmemesi imkansız

FB:görücez felix git bak

Flx:tamam

Felix yavaş adımlarla odaya ilerliyordu. Bir yandan bir eli cebindeydi. Korkutucu bir ıslık çalıyordu. Kapının önüne gelince açtı. Ve köşeye oturup kulaklarına vuran ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuş rayayı beklemiyordu.

Flx:raya

Ry:g-gelme yanıma git ben bir şey yapmadım hık

Felix şu an şok olmuştu. Kıza nasıl bir şey işlememişti. Yanına gidip çömeldi.

Ry:d-dokunma bana!

Flx:sakin ol bak tamam mı? Sakin ol

Ry:çıkart beni burdan

Flx:tamam çıkartıcam gel gel

Felix rayayı kaldırıp odadan çıkardı.

Flx:gel bak iyi misin?

Ry:sence iyimiyim?

Flx:değilsin

Ry:o zaman niye soruyorsun

Raya resmen titriyordu. Felix şu an ne yapacağını bilmiyordu. Tek bir çaresi vardı. Sarılmak. Felix kollarını rayanın beline sardı. Ve sarıldı.

Flx:gel odaya çıkartıyım seni

Rayayı kucağına aldı. Ve odasına götürdü.

Felixden
Rayadan etkilenmemek elde değil. Daha dün bir bugün iki ama o çok güzel tatlı ve naif. Bugün biraz onu zorlamıştım. Korkmuştu. Odaya gelince yavaşça yatağa bıraktım. Ve tam odadan çıkacakken.

Ry:gitme

Flx:ne?

Ry:korkuyorum başıma bu belayı sen açtın yanımda durmakta sana düşüyor.

Flx:beklerim

Yanına oturdum. Hiç konuşmadık. O sadece yere odaklanmıştı.

Flx:senin suçun değildi

Ry:senin suçundu

Flx:evet bu benim suçumdu katil benim sen değilsin

Sonra susmuştuk. O yere odaklanmaya devam etti. Ne düşündüğünü bilmek isterdim.

Flx:ne düşünüyorsun?

Ry:babamı... bana bir iyilik yapmak ister misin?

Flx:ne iyiliği

Ry:beni cenaze törenine götürerek yapabilirsin mesela

Flx:hm öylemi

Deyip saçlarını okşamıştım. Gerçekten bu kadar güzel olmak zorundamı. Hafif okşamamla mayışmış gözlerini kapatmıştı.

Ry:götürecekmisin?

Flx:deneyecem

Demiştim. Onu götürmem zordu. Ama deneyecektim. Kafasını omzuma gömmüştü. Ben saçlarını okşamaya devam ettim. Ve arada hafifçe öpüp kokladım. Baktığımda uyuyakalmıştı. Yatağa yatırdım. Ve odadan çıktım.

🖤⃝Katil Aşkım🖤⃝Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin