Adın:kim Raya
Yaş:22Adı:Lee felix
Yaş:23Adı:Kim Yosh (baban)
Giriş
Merhaba ben Raya. Kim raya. 22 yaşındayım. Ve seoulde babamla yaşıyorum. Annem ben küçükken başka bir adam için bizi terk etti. Ve babamla kaldık. Açıkçası babamdan başka ailede sevenim yok. Anne tarafımdan sadece dedem ve anneannemle onlar ölmeden önce konuşmuştuk. Trafik kazasında hayatlarını kaybettiler. Baba tarafım ise başta dedem olmak üzere benden nefret ediyorlar. Annem bizi terk ettiğinde dedem babamla benim yüzümden tartıştılar. Beni yurda bırakmasını istediler. Ama bırakmayınca kavga ettiler. Ve biz seoul merkeze geldik. Babam burda kuzenleriyle şirketi var. Ve ortakları gayet iyi. Onları unutuyordum. Kim namjoon, kim taehyung, park jimin, kim seokjin, jeon jungkook, min yoongi, jung hoseok. Hepsi çok iyi insanlar. Aile gibiyiz. Aslında onlara amca diyorum. Seokjin hariç. O kabul etmiyor. Genç ve çıtır olduğunu öne sürüyor. Bende demiyorum. Okuldan çıkınca onları görmeye gittim. Ve tatlı aldım. Ve şirkete gittim.
(Sekreter=s)
S:Hoşgeldiniz Raya hanım
Ry:hoşbulduk
S:5 dk bekleyin lütfen babanız önemli bir toplantıda
Ry:tamam çıkınca haber verir misiniz?
S:veririm efendim
5 dk sonra
S:çıktı efendim
Ayağa kalkıp toplantı salonuna yürüdüm. Ben girerken 8 tane genç adam. Ve bir tane orta yaşlı adam çıktı. Orta yaşlı olan tehditkar bir sesle.
X:BU YANINA KALMAYACAK KIM! SONRA GORUSUCEZ
Ys:HER ZAMAN BEKLERIM LEE
Ry:noldu bunlar kim?
(Skj=seokjin nm=namjoon yg=yoongi thv=taehyung jm=jimin jk=jungkook
Hs=hoseok)Skj:boşver sen onları naber prenses
Ry:iyidir am-
Skj:duymazdan geliyorum
Ry:e hem ziyarete geldim hem de tatlı getirdim naber baba?
Ys:iyidir prensesim hadi yiyelim o zaman
Thv:tatlı güzelmiş
Jk:alanı güzel çünkü
Rm:etrafa dökmeyin bak
Yg:ne dökmesi canım
Dedi. Ve tabağı hoseokun üzerine devirdi.
Hs:iyi ki etrafa dökmedin
Jm:gitti güzelim gömlek
Ys:j hope
Hs:efendim
Yg:dün bütün gece uyumadım jung hoseok ve jung hoseok mu diyeyim yoksa sen mi gerçek ismini söylersin jhope
Rm:öfff başım şişti burayıda batırdınız jhope üstünü değiştir sekreterlere haber verin diğer toplantı salonunu hazırlasınlar
Ry:hadi bende kızlarla buluşucam kolay gelsin
Hepsi:hadi güle güle
4-5 saat sonra
Rayadan
Eve yürüyordum. Hava biraz serindi. Siyah jeansım. Ve beyaz tişörtüm biraz ince gelmişti. Evin önünde iki siyah araba vardı. Komşunuzun muydu? Acaba. Neyse eve geldim. Hafif aralık kapıyı ittiğimde.Yazardan
BOOM 💥 silah sesi. Oluk oluk akan kanlar. Evet anladığınız gibi yosh şu an yerde yatıyordu. Kafasından oluk oluk akan kanlar. Öleceğinin haberini veriyordu. Raya şu an ne olduğunu kavrayamıyordu. Kısa bir süreliğine hayatı durmuştu. Ve babasının vurulduğunu anladığında acı çığlığını bastı. Vuran bedene baktı. Siyah saçlı siyah gözlü birisiydi. Hemen hemen kendisiyle yaşıt olmalıydı. Elinde siyah deri eldivenleri, üzerindeki siyah gömlek ve pantalonu üzerine tam oturmuştu. Beyaz tenli yüzünü kendisine çevirdiğinde elindeki silahı beline yerine tekrar taktı. Ve rayaya doğru yürümeye başladı.
Rayanın gözlerinden durmadan yaşlar akıyordu. Ama hareket edemiyordu. Kendisine gelen bedene baktı. Kaçmalı ve bu katili polise şikayet etmeliydi. Ve kapıya doğru geri geri gitti. Bahçe kapısının önünde duran 3 gencin yanına koştu. Gençler gözlerini kıza diktiler.
Ry:e-evd-e b-bi-r k-kat-il v-va-r b-babam-ı öld-ürd-
Daha fazla konuşamadı. Genç adamlar evden gelen siyah saçlıya baktı. Raya arkasını döndüğünde kaslı olan genç onu omzundan yakaladı.
Ry:b-bırak b-beni!
(Chg=changbin mn=minho cn=chan flx=felix)
Siyah büyük arabalardan birinin içine ittiler. Ve kapıyı kitlediler. Geri dördü eve gittiler. Raya ağlıyordu. Yapabileceği başka bir şey yoktu. Arabanın içinde bir alet çantası vardı. Kapının iç kilidini zorladı. Ve açtı. Kapıyı açınca yüzüne değen rüzgarla çevresine bakındı. Adamlar evden çıkıp geliyorlardı. Kendisini fark ettiler.
M:kız kaçıyor!
Cn:koşun!
Rayanın bu sefer kaçmaktan başka şansı yoktu. Koştu. Karanlık sokakta arkasından esen rüzgarla beraber koştu. Sokaktan dönerken önüne o atladı. Ve kendisini yakaladı.
Ry:b-bır-ak
Flx:kapat çeneni
Ve burnuna gelen koku sonrası karanlıktı. Sonrası yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🖤⃝Katil Aşkım🖤⃝
Fiksi PenggemarHiç babanız öldürülürken gördünüz mü? Ben gördüm. Katil şimdi benim peşimdeydi. -Sıra bende mi?! -Sen yaşayacaksın ama benimle