Bölüm 1

95 9 1
                                    

Yazardan
Katil kaçan kızı yakaladı. Ve bayılttı. Kızıda öldürmeyi düşünüyordu. Ama babasını öldürürkenki planlarını anlarlar diye dokunmadı. Geri eve döndü.

Mn:onu napıcaz?

Flx:bilmiyorum

Chg:öldürsek-

Cn:olmaz şüphe çekeriz

Flx:oda bizimle geliyor

Mn:sence bu kızı bizim evde yaşatırlar mı? Bir düşün istersen öldürürler felix güle oynaya karşılamazlar.

Flx:bir şeyler düşünücem şimdi ev hazır olduğuna göre gidelim

Cn:hadi

Chg:kameralarda tamam

Mn:hadi gidelim

Felix kucağındaki kızı arabada yatırdı. Ve telefonuna baktı. Her şey tamamdı. Kız bozmuştu. Planlarının içine etmişti. Felix kıza bir göz gezdirdi. Napacaktıki bu kızla. Eve geldiklerinde kimseye hir şey demeden kızı odasına götürüp yatırdı. Odanın kapısını kilitleyip çıktı. Ve ailesinin yanına gitti. Babası sinirden kıpkırmızı olmuştu.

FB:FELIX BU KIZDA NERDEN CIKTI!

Flx:bilmiyorum tam adamı öldürürken geldi. Ve her şeyi gördü.

FA:bu kız kim?

Cn;heralde kızı

Flx:bugün toplantıdan çıkarken oradaydı.

Hn:evet

Jn: planlarımızda kızı olduğunuda hesaba katmalıydık

Sgm:her şeyi gördüğüne göre bırakamayızda

FB:bırakmayacaz kullanıcaz şimdi herkes beni iyi dinlesin

Plan basitti. Kız ne biliyorsa zorlada olsa söyletmekti. Ve yıllar önce aileler arasında kavga olmuştu. Onun intikamınıda almış olucaklardı.

FB:şimdi herkes dağılsın

Felix yukarı odasına çıktığında kız hala uyuyordu. Sabaha kadar uyanmazdı. Üzerine bir çarşaf serdi. Ve kendiside takımını çıkarıp kızın yanına uzandı. Kız yüzünü kendisine döndüğünde yüzüne bir kes daha baktı. Güzeldi. Çok güzeldi. Ama bu güzelliğe yazık olacaktı. Ve kendiside uykuya daldı.

Sabah

Yazardan
Raya uyanmıştı. Etrafına bakındı. Ve dün gece geldi aklına o nalet gece. Hemen ayağa kalktı. Ve etrafına bakındı. Bir balkon kapısı. Ve onun haricinde 2 kapı vardı. Birini açtı. Banyoydu. Ötekini zorladı ama açamadı. Kilitliydi. Geri yatağa oturdu. Babası ölmüşmüydü? Bunu bilmiyordu. Hayatta olmasını diledi. Ve göz yaşlarını tutamadı. O anda kapı açıldı. İçeri dün geceki adam girdi. Bu oydu. Evet o katildi. Ayağa kalktı. Ve üzerine yürüdü.

Ry:s-sen o-osun naptın babama ha naptın!

Genç adam onu tınlamadan orada bulunan masaya doğru ilerledi. Sandalyeyi çekti. Ve oturdu. Raya peşinden gitti. Ve yakasına yapıştı.

Ry:SANA BABAMA NAPTIN DEDIM

Flx:öldürdüm

Ry:p!çe bak birde marifetmiş gibi söylüyo.

Flx:kelimelerine dikkat et kim!

Ry:etmezsem nolur benidemi öldüreceksin? HA SIMDI SIRA BENDEMI?!

Flx:Sen yaşayacaksın ama benimle!? Şimdi git uslu bir kız ol ve otur oraya!

Ry:OTURMUYORUM NAPACAGIMI SANA SORCAM

Flx:EVET BANA SORCAN SIMDI OTUR ORAYA

Dedi. Ve kızı itti. Yere düşen kız kalktı. Ve ağlayarak bir köşeye oturdu. Felix tekrar odadan çıkıp gitmişti. Raya düşüncelere daldı. O doğrumu söylüyordu? Gerçekten öldürmüşmüydü. Ve geri geldi.

Flx:kalk gidiyoruz

Ry:nereye?

Flx:kalk hadi!

Felix kızı arkasından çekiştirerek salona getirdi. Haberi gösterdi 

Flx:izle

Raya haberi izledi.

Haber

Ünlü kim holdingin yatırımcılarından kim yosh evinde ölü bulundu. İncelemelere göre kızı kim raya ile arasında geçen tartışmada kızının bir adamla sevgili olma isteğini reddettiğini. Ve kızının evi terk ettiği ortaya çıktı. Son incelemelere göre kızı yıllar önce eşinin terk edişi üzerine kızının terk edişine üzerine psikolojik olarak çöküş yaşadığı için intihar ettiği duyuruldu. Kanı video ile kanıtlandı.

Video:

Ve kızına mektup bıraktığı kızına teslim edilmesi istenmiştir.

______________________

Raya bu haberi izleyince şok geçirmişti. Felixe dehşetle baktı.

Ry:KENDI PISLIGINI BENIM UZERIME MI ATIYORSUN?! PISLIK

Ama hemen engellenmişti. Kanala düşen son dakika haberine baktı.

Haber:

Kim Yosh'un cenazesi yarın seouldeki ana şirketinden kaldırılacak.

______________________

Raya etrafına göz gezdirdi. Kendisinden başka on kişi daha vardı. Biri kadın dokuzu erkekti. Ve burdan kolay kolay kurtulamayacağını anlamıştı.

🖤⃝Katil Aşkım🖤⃝Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin