Спочатку я плекала надію на те, що ми просто приземлилися в неблагополучному районі. Але проїхавши через усе місто до царського палацу, зрозуміла: тут в смердючих руїнах було буквально все, крім безпосередньо палацу! Ну а після короткої бесіди з лакеєм мені стало ясно, що подібним чином виглядає не тільки це місто, але і вся планета.
— Прашу, — холодно промовив лакей, відкриваючи дверцята автомобіля, коли кортеж зупинився перед парадним входом.
За тим, як червоною доріжкою просувається король, із завмиранням серця спостерігали не тільки прислуга, а й поні, фазани, страуси, антилопи гну та інші екзотичні земні тварини, що гуляли територією маєтку... та плескалися, відриваючись на аква-дискотеці.
Анітрохи не менше, ніж у всіх цих істот, оченята горіли у гламурної спортивної панянки, яка однією рукою майстерно крутила гімнастичну стрічку, а другою при цьому робила селфі на смартфон з логотипом на задній панелі у вигляді надкушеного сміттєвого відра. Але варто було королю підійти, і дівчина, кинувши і телефон, і гімнастичну стрічку, підставила корму, щоб монарх її вщипнув.
— Знакомтєсь, ета Аліночка, свєт моіх ачєй, — кинув король через плече, проходячи в широко розчинені двері.
Зайшовши слідом з дозволу лакея, ми опинилися в палаці, багатство оздоблення якого могло зрівнятися за масштабами хіба що з рівнем дизайнерського несмаку. Здавалося, власник маєтку, будучи бідною дитиною, побував в якомусь епічному музеї. А ставши великим і важливим, неодмінно вирішив втілити щось схоже у себе в будинку, додавши особисто від себе елемент традиційного колгоспного жлобства. Тож замовляв меблі та оздоблення за принципом «Беру в каталозі все найдорожче». Чим, до слова, нагадував дванадцятирічну дівчинку, яка вбила собі читами кілька мільйонів грошиків у ламаному «Сімсі» та сіла будувати там будиночок своєї мрії.
В очі відразу кидалося гротескне оздоблення, хвороблива тяга до золота і блискучих камінців, абсолютно недоречні античні статуї на колонах і хвороблива кількість власних портретів монарха. Найбільше ж виділялася скляна підлога передпокою, під якою в декоративному басейні плавали акули!
— Прайдьом в мой кабінєт, — велів король і велично рушив коридорами, від яких у будь-якого мало-мальськи проф.придатного дизайнера витекли б очі.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Мисливці за фентезійними штампами
ФэнтезиЩо буде, якщо схиблена на фентезі молода вчителька укрмови, її чоловік-інженер і їхня скурвлена кішка потраплять в інший світ крізь чарівне дзеркало, де одразу ж влізуть в халепу? Доведеться змовитись з ельфійською принцесою, яка страждає на комплек...