1. Bölüm

12 2 0
                                    

Telefonumdan gelen alarm sesi ile uykudan sıçradım.
Elimi yandaki masada bulunan telefonuma götürdüm ve alarmı kapattım. Kendi kendime mırıldandım çünkü kalkmak,işe gitmek istemiyordum. Uyanamayacağımı bildiğim için 5 dk sonraya tekrar alarm kuruluydu ve tekrar çalınca sinirle doğruldum.

"Offf ya! Neden bu kadar erken işe gitmek zorundayım ki ?"

Üzerimdeki yorganı açtım ve yataktan kalktım hızlıca banyoya doğru yürüdüm.
Ellerimi ve yüzümü yıkadım ardından da dişlerimi fırçaladım,banyoda işim bitince tekrar odama döndüm.
Hava çok soğuktu ve hasta olmamak için kalın giyinmeliydim.
Üzerime oversize,kalın,mavi bir kazak altıma ise siyah bir kot pantolon giyindim. Son olarak bir de siyah kabanımı giyip kombinimi tamamladım.

Saçlarımı yukarıdan atkuyruğu bağladım. Vaktim olmadığı için makyaj yapmadım ve vakit kaybetmeden aşağı salona indim.
Normalde kahvaltı yapardım ama bugün geç kalmamak için yapmadım.
Evden çıktım,arabama bindim.

Karakol Taksim'deydi fakat ben Kadıköy'de oturuyordum. Bundan rahatsızdım ama taşınmak için vakit bulamıyordum, bundan dolayı da hergün yaklaşık 34 dk yolda geçiyordu.

...

Sonunda karakola varmıştım,arabamı karakol yakınlarındaki bir otoparka bıraktım ve karakola doğru yürüdüm.
Ece hemen yan odamda çalışıyordu ikimiz de komiserdik.

Kendi odama girmeden önce Ece'nin odasına ugradım ama o odasında değildi. Normalde odasında olmalıydı çünkü ben geç kalmıştım ve mesaimiz başlayalı 1 saat olmuştu. (Merak etmeyin müdürün geç kaldığımdan haberi var)
Belki kahve almaya gitmiştir diye düşünüp kendi odama girdim ve sandalyemi kendime doğru çekip oturdum.
Bilgisayarı dosya çıkartmak için açtım. Dosyalara baktığımda asıl aradığımın orada olmadığını gördüm.

"Aa daha dün buradaydı ne oldu buna?"

Dedim hayretle.
Yanımdaki iş telefonuna uzandım ve Gülin'i arayıp odama gelmesini rica ettim.

" Alo, Gülin "

"Buyrun Komiserim"

"Rica etsem odama kadar gelebilir misin?"

"Tabii Komiserim hemen geliyorum"

Birkaç dakika sonra odamın kapısı tıklatıldı ve içeri Gülin girdi.

"Buyrun Komiserim ne istemiştiniz?"

"Öncelikle bana Komiserim deneme gerek yok Çağla diye de seslenebilirsin, benim için sorun yok"

Gülümsedi.

"Peki Çağla Hanım"

"Seni şey için çağırdım şu 6 aydır uğraştığımız vaka var ya onu bulamıyorum rica etsem bana çıkarttırabilir misin?"

" Tamamdır 5 dk ya elinizde"

Gülümsedim. Gülin odadan çıktı.
Yan odadan kapı sesi geldi bende Ece geldi diye yanına gitmek istedim.

Odamın kapısını açtım ve Ece'nin odasına girdim.
Ece sandalyesine oturmuş bilgisayarını kurcalıyordu.

"Ne oldu Ece, mesai başlayalı neredeyse 1 buçuk saat oldu neden bu kadar geç geldin,merak ettim seni?"

"Geç uyandım biraz o yüzden geç kaldım telaşlanacak birşey yok"

"İyi tamam birşey olursa ben yan odadayım zaten, gelirsin."

"Tamam."

Odadan çıktım ve kendi odamda masa başına geçtim,sandalyeme oturdum.
Daha sonra kapı tıkladı ve Gülin içeri girdi.

Geceden KaçanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin