Alarm sesiyle uyandı doktor. Banyoya girip kısa bir duş aldı. Gerçekten ihtiyacı vardı buna. Kıyafetlerini giymeden önce aynanın karşısına geçti. Uzun uzun kendine baktı. Mosmordu göz altları vücudu çökmüştü çok çalışıyordu ailesi için en iyisi olmak istiyordu fakat dünyadaki en iyi ünvanlara sahip olda bile ailesi onu yetersiz buluyordu.
Sesli bir şekilde nefesini verip kıyafetlerini giyindi. Makyaj masasına yönelip göz altlarını kapattı. Eşyalarını alıp evinden ayrıldı ve hastaneye gitti.
Odasında hastaların sonuçlarını incelemekle meşguldü jisung kapının üst üste çok kez tıklatıldığını duymamıştı ancak içeriye giren bedeni fark edince kafasını kaldırmıştı dosyalardan.
Kafasını kaldırıp önündeki bedeni inceledi. Sapsarı saçları yüzüne çok yakışan çilleri vardı. Önündeki beden fazla güzeldi. Gülümseyerek konuştu jisung.
"Buyrun"
Cevap verdi çilli çocuk.
"Merhaba aslında kapıyı çok kez tıklattım ama cevap vermediniz içeri girdim bende müsait misiniz acaba"
"Tabi buyrun"
"Lee Felix ben Lee Minhonun kardeşiyim"
"Dinliyorum sizi"
"Abimin yeni doktoru sizmişsiniz ben uzun zamandır abimle görüşmeye çalışıyorum ama benle görüşmeyi reddediyor belki siz yardımcı olursunuz diye geldim"
"Yani abiniz sizi reddediyorsa elimden bir şey gelmez üzgünüm"
"Beni dinleyin lütfen size anlatıcaklarım var"Felix denilen çocuk dikkatini çekmişti jisungun. Devam etti.
"Dinliyorum"
"Ben doğmadan önce ailedeki tüm ilgi abimdeymiş herkes onla ilgileniyormuş ama annem bana hamile kaldığını öğrenince işler değişmiş. Daha ben doğmadan pabucunu dama atmışlar. Babam kızıp durmuş abime annemi yoruyormuş diye annem onla ilgilenmeyi kesmiş iki yaşında kendini büyütmeye başlamış. Ben doğunca dahada kötü olmuş ailesiyle arası. Annemle babam hep kızmış abime küçücük çocuğa yaşından büyük sorumluluklar vermişler. Okul zamanımız gelince işler dahada berbatlaşıyor. Ailem bana ne kadar daha fazla önem göstersede abimin notları benimkinden daha yüksek diye abime kötü davranmaya başlıyorlar. Sonra abimin notları düşmeye başlıyor yaşadıklarına dayanamıyor psikolojik olarak köyü duruma düşüyor. Bu seferde notları düşük diye kötü davranıyorlar. Böyle böyle devam ediyor ve abim şu anki duruma düşüyor"Dikkatlice dinliyordu jisung ama hâlâ abisiyle görüşmeyi istemesiyle ilgili bir bağlantı kurabilmiş değildi.
"Devam edin"
"Abim beni suçlu buluyor ve görüşmek istemiyor onu ikna etmeyi deneseniz lütfen yalvarırım"Aslında kabul etmeyi düşünmüyordu jisung ama karşısındaki çocuk abisiyle cidden görüşmek istiyor gibiydi.
"Peki tamam deniyeceğim"
Felix bolca teşekkür etti jisunga. Telefon numarasını bırakıp ordan ayrıldı. Jisungta işlerine geri döndü.
Bir zaman sonra kapı tıklatılmadan içeri biri girdi. Sinirle kafasını kaldırdı sarı saçlı çocuk. Karşısında kızıl saçlıyı görünce gülümsedi.
"Hoşgeldin minho kapı tıklatmayı öğretmediler mi sana"
"Biliyor musun doktor öğretmediler sen öğretmek ister misin"Göz devirdi jisung.
"Naber minho nasılsın uyuyabildin mi"
"Çok değişik geliyor ama mükemmel bir şekilde uyudum"
"Güzell. İlaçların peki alıyorsun değil mi"
"Evet alıyorum"
"Bugün ne yemek istersin"
"Salla bir şeyler doktor"
"Pekii"Jisung bir şeyler sipariş edip minhoya döndü.
"Geçen günkü krizin hakkında-"
"Hayır doktor konuşmayalım"
"Ben senin doktorunum konuşmamız gerek minho kısaca özetle bana"
"Klasik şeylet işte beni yargılayan insanların seslerini duydum silüetler görmeye başladım sonra eşyaların üstüme doğru geldiğini gördüm sonra sizin sesinizi duydum devamı yok"
"Anladım"Minhonun dediklerini teker teker not aldı jisung. Tam ağzını açıp konuşacakken sipariş ettiği yemekler geldi. Yemekleri alıp masaya koydu ve kızıl saçlıya döndü.
"Yiyebilirsin bende o arada kaldığımız yerden devam edeyim minho-"
Jisung ağzına sıkıştırılan kaşıkla susmak zorunda kaldı. Konuştu kızıl olan.
"Lütfen sadece yemeğimizi yiyelim doktor"
Onayladı minhoyu jisung ve yemeye başladılar. Minho jisunga gemişi anlatmaya korkuyordu geçmişini tekrar gün yüzüne çıkarmaya korkuyordu. Jisung ise o geçmişi minhonun kendi ağzından dinlemek istiyordu. Biraz zor olucaktı ama başarıcağına inaniyordu.
SELAMMM UZUN ZAMAN SONRA YB
ara vermiştim yazmaya çünkü yazamıyordum olmuyordu. Neyse artık bu ficten devam edicem. Lütfen bölümler çok kısa diye yorum atmayın. Ve yorumlarınızı, oylarınızı bekliyorumm. Bay bayy
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Afternoon / minsung
ФанфикGözlerimi yine aynı beyaz tavana açtım tek fark doktorumdu kısık gözlerle beni izleyen doktorum yaka kartından adına baktım Han Jisung...