3. Osa

373 37 2
                                    

Läksime uksest välja, ja hakkasime jalutama. Esimese asjana läksime me Big Ben-i juurde. Käisime mõningates kohtades ära ja siis tuleb Niall omamjutuga ,,Mul on kõht tühi. Lähme Subwaysse. Palunnn!'' ma hakkasin sellepeale naerma ja vastasin ,, Okey. Ega mul on ka kõht tühjaks läinud. Mis me siin siis seisame. Hakkame minema!"
Jõudsime Subwaysse. Õnneks polnud seal hullunud fänne, niiet saime rahulikult süüa ja rääkida. Niall küsis siis minult ,, Ma hakkasin mõtlema seda, et ma ei tea sinust midagi. Niisiis, kas sa oleksid nõus endast rääkima?" kutsika silmi tehes. No kes suudaks vastu panna nii armsale iiri poisile, kes teeb kutsika silmi? Mmina igas tahes mitte. ,,Olgu, eks ma räägin siis. Ma olen pärit Stocholmist ja ma olen 17.aastane. Mu ema jäi Stocholmi tööasjus. Mulle meeldib bänd One Direction ja ma olen vallaline. Rohkem ma nagu ei oskagi lisada." Niall istus naeratus suul ja küsis ,,Kes su lemmik on One Directionist?" Ma ei hakkanud valetama ja vastasin ausalt ,,Mu lemmik One Directionist on sina." Ma tundsin kuidas ma muutun näost punaseks nagu tomat. Niall ainult naeratas mu reaktsiooni üle. Ma vaatasin kella ja ütlesin ,,Kell on palju, peaks tagasi hakkama liikuma." Niall noogutas ja läks leti juurde, et arve tasuda. Kui ta oli arve ära tasunud, hakkasime kodu poole kõndima. Tagasiteel rääkisime me tühjast tähjast.

Kodus:
Kui me uksest sisse jõudsime hüüdsime üle maja, et me jõudsime tagasi. Ma võtsin väliriided ära ja läksin köök, et võtta banaane ja minna üles oma tuppa. Ennem ma käisin muidugi ka elutoas, et vaadata mida poisid teevad. Nagu ma arvasin, kõik hunnikus diivanil ja vaatavad jalkat oma lemmikutele kaasa elades. Ma ei hakanud neid segama ja läksin ära üles. Panin banaanid lauale ja mõtlesin minna vaatama, mida paps teeb. Ma läksin isa toa ukse taha ja koputasin. Isa kutsus mu siisse. Ta istus lauataga arvutis ja tegi tööd. Ta pani arvuti kaane kinni ja küsis ,,Kuidas päev möödus poiste seltsis?" Vastasin siis ,,Väga hästi. Me käisime Nialliga linna peal ja peale seda käisime Subways söömas." Isa ütles siis ,,Tore, et hästi läbi saate. Ma tahtsin sulle midagi öelda. Homme on poistel kontserd ja ma mõtlesin, et äkki sa tahaksid kaasa tulla?" Ma olin peaaegu rõõmust hullumas. Ma vastasin isale rõõmsalt ,,Muidugi ma tahan kaasa tulla. Mul ei ole niikuinii kodus midagi teha. Aga mis kell se hakkab?"
,,See hakkab kell 17.30, aga valmis pead olema kella 16.00 kuna poisid peavad proovi ka tegema." Ma ütlesin isale ,,Okey. Ma lähen ütlen poistele ka! Näeme hommikul ja head ööd!!" Isa soovis mulle ka head ööd ära ja ma läksin karjudes trepist alla ,,Poisid!!! Ma tulen teiega homme kontserdile kaasa!" Kohe peale seda ma kuulsin kuidas poisid tulid huilates vastu ja võtsid mu grupi kallisse. Kui ära kallistasime, tuli Liamil mõte ,,Kuulge, mis te arvaksite kui teeks filmi õhti. Susanna valib filmi." Kõik vastasid koos ,,Jaa!"
Ma läksin siis filmiriiuli juurde ja valisin ,, The fault our stars" see on mu lemmik film, selle pärast. Poisid olid juba snäkidega tagasi tulnud ja omale kohad valinud. Ma istusin Louise ja Liamiga ühel diivanil ja Niall,Harry ja Zayn teisel. Ma panin filmi tööle ja võtsin endale popcorni kausi kätte ja hakkasin vaatama.
Film sai läbi ja mul oli uni. Ma ütlesin kõigile head ööd ja tegin ka kallid. Läksin oma tuppa ja vahetasin riided tudukate vastu, pesin hambad ja näo ära. Kõik toimetused ära tehtud, läksin voodisse ja võtsin läpaka. Logisin Facebooki, Twitterisse ja Insatgrammi sisse. Facebookis oli mul viis sõbrataotlust. Need olid poistelt. Vaatasin teated ja kõik asjad ära ning panin läpaka kinni. Panin tule kustu ja juba tundsin, et unemaail haarab mu endasse.

Autori sõna:
Kuidas teile see osa meeldis? Kommenteerige ja votege, et teaksin kas teile meeldib see raamat.
Päikest teile!
Anne-Mai ❤

Ma elan koos 1Dga!! ♡☆Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt