Koolist koju jõudes kutsus isa mind kohe peale riiete vahetamist elutuppa. Tegin kõik, mis vaja ja läksin alla. Niisiis küsisin isalt:
,,Mis sa mulle rääkida tahad?"
,,Nüüd on nii, et ma lähen Londonisse tööle ja sa tuled minuga kaasa"
,,Mis tööle sa Londonis lähed?"
,,Ühe bändi turvameheks. Ja kooli pärast pole sul vaja muretseda. Me emaga võtsime sind kuueks kuuks vabaks."
,,Appiiii issi, ma armastan täiega Londonit. Millal me lähme??"
,, Homme kell 8.30 läheb lennuk. Kell 07.00 on äratus."
,,Ma pean asju hakkama pakkima. Hommikul näeme paps!!!"
,,Hommikul näeme!!!"
Niisiis jooksin kiiruga oma tuppa ja otsisin oma kohvrid ja spordikoti üles. Kui kõik vajalik sai pakitud läksin magama.Hommikul:
Ärkasin äratuskella peale mis pinises. Lülitasin äratuse välja ja kõndisin garderoobi, kust valisin endale sinised kitsad teksad, pesu ja valge lühime särk, kuhu peale on kirjutatud ,,Mofos". Pesus käidud tormasin kööki, et midagi hamba alla saada. Kui söödud läksin oma tuppa, võtsin lauapealt laptopi ning pani selle ka kotti. Kell oli saamas juba kaheksa, kui isa mind juba hõikas. Kontrollisin ruttu üle, et mul said ikka kõik asjad ja ruttasin alla. Ema seisis ukselävel pisarad silmas,, Ma ei näe sind kuus kuud. Aga hoiame ühendust. Ole tubli mu tiburull!''
,, Ema! Ega ma kuskile ära ei kao. Kindlasti hoiame ühendust. Sina kaaa!@ "
Isa ütles, et on aeg minema hakata. Ta tegi emale ühe musi ja siis hakkasime lennujaama liikuma.
Terve tee ma mõtlesin sellele, kellega ma koos hakkan elama. Mu mõtlemist katkestas isa hääl, mis ütles et me oleme lennu jaamas.Lennukis:
Lennukis istusime me isaga kõrvuti. Ma proovisin isalt pinnida välja, kellega ma koos hakkan elama kuid tema ainult vastab et see on üllatus.
Lõpudelõpuks tüdinesin ma sellest pinnimisest ja läksin Facebooki. Postitasin ka seda, et ma olen teel Londonisse. Paljud küsisid mis ma seal teen ja ma vastasin et isa töö pärast. Kohe kui ma olin selle ära postitanud, helistasid mulle mu parimad sõbrannad ja ütlesid, et ma neile ka midagi tooksin.
Ma olin märkamatult unne suikunud kui isa mu üles ajas ja ütles, et oleme kohal. Lennukist maha minnes läksime oma kohvritele järgi. Kohvrid käes läksime uksest välja. Ees ootas meid tumendatud klaasidega auto. Me läksime isaga autose ja maja poole sõit võiski alata.***
See on mu teine raamat. Kui on 5 vote teen järgmise osa. Muidu ma ei tea kas teile meeldib see raamat või mitte, sellepärast palun kommenteerige või votege. ☺
KAMU SEDANG MEMBACA
Ma elan koos 1Dga!! ♡☆
Fiksi PenggemarSee lugu räägib ühest tüdrukust, kelle nimi on Susanna. Ta elab Stocholmis, aga seni kui ta saab teada, et kolib isa töökoha tõttu Londonisse. Isa Tom on öelnud vaid niipalju, et ta tahab talle üllatust teha kellega ta elama hakkab. Susanna ema Rose...