Sõites uude koju, surfasin fb ja rääkisin oma bff-i Stellaga.
Ma ütlesin Stellale ka, et ma lähen isaga koos tööle. Ta kurvastas natuke, et ei näe mind nii kaua. Aga ma lohutasin teda sellega, et me saame internetis ikka suhelda ja skypeda. Isa ütles, et me oleme kohal. Pistsin telo tasku ja läksin autost välja. Võtsin oma kotid ja läksin isa järgi majani. Isa lasi kella ja vastu tuli pruunipäine poiss... ja see oli Louis Tomlinson!! Mul tuli suu lahti, ma olen täiega suur fänn. Ma proovisin ennast vaos hoida, et ma ei hakkaks kiljuma ja karjuma.
Isa tutvustas mind ,, Tere Louis, see on minu tütar, Susanna." Ma segasin kohe vahele ja ütlesin ,, Võid mulle ka Sanna öelda" ,, Meeldiv tutvuda Sanna!" ja surusime kätt. Lou kutsus meid edasi ja kohe jooksid teised poisid ka elutoast esikusse, et näha kes tuli. Poisid hakkasid end tutvustama aga ütlesin siis neile ,, Ma tean teie kohta kõike. Te ei pea ennast tutvustama, ja ma olen ka teie suur fänn!☺" Poisid hakkasid naerma.
Ma küsisin poistelt, et kus mu tuba asub ja Niall tuli juhatas mind mu tuppa. Tänasin Nialli ja läksin tuppa sisse. Tuba oli kolm korda suurem minu vanast toast. Mul oli ka suur kolme kohaline voodi ja suur padja hunnik. Imetlesin natukene oma tuba ja hakkasin asju lahti pakkima. Vahetasin riided ühe ilusa mango värvi kleidi vastu. Õues oli soe ilm ja ma kavatsesin natuke siinset ümbrust uurida. Ma läksin alla ja hakkasin jalanõusi jalga panema kui tuli Niall ja küsis:
,,Kuhu minek?"
,,Ma mõtlesin, et lähen uudistan ümbrust. Tahad äkki kaasa tulla?"
,,Muidugi, oota natuke ma lähen vahetan riided ära."
,,Okey, ootan!" hüüdsin talle, kuna ta jooksis juba ülesse.
Natukese aja pärast tuli ta juba alla. Võtsin oma koti ja hakkasime liikuma.
VOUS LISEZ
Ma elan koos 1Dga!! ♡☆
FanfictionSee lugu räägib ühest tüdrukust, kelle nimi on Susanna. Ta elab Stocholmis, aga seni kui ta saab teada, et kolib isa töökoha tõttu Londonisse. Isa Tom on öelnud vaid niipalju, et ta tahab talle üllatust teha kellega ta elama hakkab. Susanna ema Rose...