Capitolul 2 (+18)

53 2 1
                                    

"Ho,ho mai incet daca bei prea mult sange vei deveni o spintecatoare si crede-ma nu vrei asta!"

Era 12 noaptea dar nu era problema , si asa parinti mei au plecat azi in California , deci sunt singura.Tacerea sa lasat peste noi cand ..

"De tocmai eu?" il intreb pe Filip.

" Destinul familiei printes-o , hai sa mergem sa bei un shot , sa te dezamortesti ." Nu am mai apucat la vre-o reactie , caci ma tras langa el si in urmatoarea secunda eram intr-un club de fite. Filip a comandat doua shot-uri si le-am baut de odata amandoi, a mai comandat inca doua si tot asa pana eram ametita.

" Hai sa dansam , ma doare curul de la atata stat pe scaun"

Dansam foarte bine , formele mele se frecau de umflatura lui din pantaloni, puteam sa jur ca era excitat . Am dansat asa cam 5 minute pana cand simtiam 2 maini grele pe talia mea .

"Hai sa mergem sus , daca ma tot provoci atat " imi spune Felippe in timp ce imi musca lobul urechi , eu scotand un mic tipat si acesta rase invingator.

Mergem sus , intr-o camera , unde ma izbeste de perete si incepem sa ne sarutam pasional si salbatic , lasand-ui limba sa se imbine cu amea.
"Vrei sa sti ce gust ai printes-o" am dat din cap , dupa care ma pune incet pe pat si in 2 secunde eram doar in lenjerie intima, Felippe se pune peste mine si incepem a ne saruta pasional acesta mergand tot mai jos cu sarutarile sale umede , pana la buric acesta imi lasa-se semne vizibile pe piele. Ajunse la feminitatea mea ,iar din gura un mic geamat ma tradeaza , acesta zambiind invingator. Ma lasase si fara lenjerie acum fiin complet goala. El isi infinge un dejet in mine si cu cealalta mana se joaca cu sanul meu.Fara stirea mea isi ia membrul si intra in mine cu putere eu gemand , la inceput era mai calm , dupa care accelerase ritmul , eu fiind deja in aproprierea climaxului. Eu ii stig numele ca sa stie ca am ajuns la climax , acesta se opreste iese din mine dupa care ma intoarce eu fiind in 4 labe , " la naiba , asta o sa ma penetreze in cur" fara sa mai apuc sa ma intorc , intra in mine cu forta , eu scotand un tipat de durere , acesta rade invingator , si accelereaza ritmul eu deja fiin complesita de durere. Ii spun sa inceteze , dar Felippe mai continua inca 5 minute.

Iese din mine , iar eu observ pete rosi pe pat.

"Te iubesc" imi spune acesta in timp ce se aseaza langa mine. " sa stii ca esti chiar mai buna de cat de credeam ''

"Du-te nu mai zi !" spun sarcastica incercand sa ma intorc pe partea cealalta sa ma pot culca dar ma trase mai aproape de el , buzele noastre erau la cativa centimetri cand... se apropie de mine ,si ne sarutam frantuzeste. Pentru prima data in seara asta cred ca ma saruta cu adevarata lui iubire.El incerca sa imi puna mana la feminitatea mea dar iam sclancito.

"Auuuu !! , sa sti ca doare "

" Asta a fost pentru ca ti-am zis sa te opersti dar nu ai facut-o ! "

" Mai vroiam si eu putina placere." imi spune cu o privire perversa.

" Noapte buna!" ii spun eu incercand sa scap din stransoarea lui dar fara nici un rezulat. Am adormit pe pieptul lui. Cred ca era 4 dimineata , dar nu-i bai.

M-am trezit cu el in camera mea , habarnam cum . Eram foarte confuza mai ales dupa primul shot nu imi mai era clar nimic. Ma uitam sa vad daca mai eram imbracata macar. M-am uitat si surpriza , goala pusca.

" La naiba! " spun in soapta

"Iti place ce vezi?" ma intreaba Felippe

"Da , foarte , ma duc la baie. Si nu ma urmari!"
Am luat cearceaful dupa mine , cand eram aproape de baie Felippe il agata , acesta cazand jos , dezvelinduma. Am fugit rusinata in baie.

"O haide de parca nu te-am mai vazut goala" imi spune acesta sambindu-mi perver.
Iar eu scotand-ui limba , facandul sa rada. Vaii ce dragut e cand rade.

Felippe p.o.v

E asa de draguta, ma face sa rad , blonda asta ma da peste cap cu ochisori ei caprui.Cobor jos facand ceva de mancare cat timp ea sta in baie.

"Ce mai cauti in casa mea?'', ma intreba printesa mea.

"Fac miculdejun iubi."

"Iubi? nici macar nu suntem iubiti!"

"Nu stiam ca prieteni fac sex salbatic , dar in lumea ta tot e posibil" ii spun si o sarut pe frunte

"Bine,bine mai prins , dar daca suntem iubiti , o sa imi spui absolut tot , sa inteles ?" imi spune ea urcandu-se pe masa , accentuand cuvantul sa inteles .

"Da,da acum da-te jos de pe masa daca nu vrei o palma peste fund" ii spun eu razand de ea

Aceasta se da jos si se pune pe scaun.

*În timp ce mancam*

"Sti ca mai tarziu mai avem lucuri de lamurit nu?", imi spune ea, imi vine sa ii mananc buzele acelea rozalii

"Adica?"ii spun eu confuz

"Adica .... , dece sunt vampir si alte chestii ", imi spune ea serioasa.

"Bine,bine . Dar trebuie sa iti spune ceva foarte important" , spun eu incercand sa o ingrijoresc.

"Ce este?" , imi spune bland mana ei usoara peste amea ingrijorata.

"Piersica." ii spun eu.

"Ce?" , raspune confuza.

"Ai gust de piersicuta", ii spun eu ranjind , dupa care isis da seama instantaneu ce vreau sa zic si ma loveste peste fata , lasand o urma.

"Nesimtitule", imi spune razand.

" Eu? Te-am intrebat aseara daca vrei sa sti ce gust ai si ai dat din cap afirmativ , putea-i sa spui ca nu " ii spun eu privind-o pervers.

"Da , dar tu te ... " nu am mai lasat sa continuie caci am sarutat-o pasional.

"Pentru ce e asta?", ma intreba ea rupand sarutul.

"Ca sa taci! , si pentru ca esti adorabila", la prima partebse uita incruntata , dar dupa ochi ei caprui erau plini de stele. Vai ce ador fata asta.
Dupa ce am terminat , am avut o surpriza din partea ei .....



Sper ca va placut , acest capitol. Astept comentarii, eu sper ca e destul de lung , papa.

~Ande~



Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 26, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragoste & viata paranormala(+18)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum