" O doamne ce am facut !! " eram speriata , in jurul meu numai sange si pe mine , langa mine era un cap de om !! " Nu ,nu nu se poate se fiu o spi...
M-am trezit urland , nu pot sa cred , iarasi un cosmar. Era 5 dimineata , mai erau doua ore pana sa pornesc la liceu asa ca m-am dus la baie miam facut rutina de dimineata , dupa care am coborat si miam facut miculdejun , dupa care lam savurat in camera mea .
Deja trecuse timpul si ..... aa da am uitat sa ma prezint sunt Sara , am 16 ani si 2 parinti ciudati , se aseamana cu mine , si de 2 zile am cosmaruri cu mine fiind un vampir care este un spi .... Bzzzz,Bzzzz,Bzzz , alarma asta !!!! Mam trezit din pat , mam spalat pe dinti si mam imbracat cu un tricou pe care scrie ' I'm in you're dreams' , mam incaltat cu niste tenesi Nike, si miam prins parul intr-un coc dezordonat , si am pornit spre liceu.
Am ajuns repede, mai repede ca niciodata. Am mers in clasa.
"Domnisoara Valentine, ai intarziat , din nou! " , morala care mio face in fiecare zi profa de bio.
" Ma scuzati , dar nu stiam ca orele incep inca din pauza ! " am spus sarcastic la care toata clasa rade, la fel si un baiat nou , ma duc la loc dupa care, baiatul nou isi face prezenta.
" Buna , sunt Felippe , am 17 ani "
La care toate fetele inafara de mine :
" Buna Felippe''Da trecu si ora asta , apoi veni ora de sport , am fugit cateva ture cand am vazut o fata sangerand, simtiam un miros foarte placut, in secunda urmatoare ochii imi erau rosii simteam cum sangele ii pulsa in venele ei. Dintrodata am simtit o mana rece pe umar.... era Felippe.
" Hei, ai patit ceva, ai ochii cam rosii vampiroaico! "
Stai cum adica vampiroaico , sunt vampir , ce ??? nu,nu,nu."Ce nu sunt..."
"O te rog , ti-am simtit mirosul de vampir incepator de la o posta , daca vrei mai multe detalii suna-ma " si mia dat o fituica cu numarul lui.
Orele au trecut repede dar , in minte numai asta era 'vampiroaico' . Intr-un final am ajuns acasa , dar aveam pe zice trece nevoia de sange , ce ?? nu,nu,nu trebuia sa il sun pe Felippe sa aflu ce se intampla cu mine si dece !! NEAPARAT !!
Conversatie telefonica :
Eu: " Ora 21 fix in fata parcului neaparat"
El: " Sa ghicesc nevoia de sange ... " era asa de dragut cum vorbea , si la liceu cu corp bine lucrat cu gropitele si parul asortat in aceasi nuanta cu ochii lui caprui, sunt indragostita de el ?? nuuu ....In fata parcului.
Era 21:30 si nu a aparut , mam decis sa plec dar in spatele meu era chiar el.
" Doamne ce mai speriat !! Nu mai fa asta ! "
" Bine vamiroaico ! "
" Nu imi mai spune asa si , spunemi ce se intampla cu mine . "" Hai sa o luam mai incetisor ". imi spune si ma ia de mana. , ceee ?? dece face asta ? ii place de mine , nu prea cred , abea daca ne cunoastem , sau cine stie , nu subestimez baiatul , adica vampirul , defapt ce dracu ii el ?
Mia explicat tot ce aveam nevoie , eram un VAMPIR , am mai vorbit ce am mai vorbit si , simtiam sange ...
" Aa , bun,ai simturi bune " , imi spune el in timp ce imi imaneaza o punga de sange.
" Cee? , eu nu beau asa ceva!! "
" Bine daca vrei sa mori ..." imi spune indiferent
" Ok dao aici" , am luat o inghititura , era asa de bun , am luat toata punga dupa care Felippe.
" Ho,ho mai incet , daca bei prea mult sange vei deveni o spi.....
Heii, sper ca va placut primul capitol, cam scurt dar , o sa fie si mai lungi , papa
~Ande~