ℝ𝕆𝕊𝔼 ℙ𝕆𝕍:
Udałam się do domu Lisy. Nie dawno się przeprowadzała. Mieszkamy teraz bliżej siebie. Biegłam całą drogę, ale na szczęście wzięłam ze sobą wodę. Gdy byłam już przy drzwiach wejściowych, zapukałam w nie. Po chwili otworzyła mi Lisa.
L: witam
R: no witam, witam
Dziewczyna zaprosiła mnie do środka.
Przedpokój w jej domu, był bardzo ładny.
Ściany, były białe ze złotymi wzorami. Wyglądało to, jakby ktoś ochlapał je farbą.
L: podaj mi kurtkę
Lisa wzięła ode mnie kurtkę po czym powiesiła ją na wieszaku.
Był on srebrny ze złotymi tymi takimi co się wiesza na to (nie wiem jak się to nazywa)
R: ale tutaj ładnie
L: chodź do mojego pokoju.
Poszłam za Lisą. Zaprowadziła mnie do swojej sypialni. Była jeszcze ładniejsza niż korytarz.
Ściany, były białe, przechodzące w lekko błękitny kolor. Na drzwiach miała plakaty z anime. Na ścianach to samo. Miała dwa manekiny, na których wisiały dwa cosplaye. Od razu zrozumiałam, że jest fanką anime. Obok manekinów, miała półkę na książki. Stało tam dość sporo mang. Zauważyłam kilka tytułów:
𖤐 Bloom into you
𖤐 Alice in Borderland
𖤐 Kakegurui
𖤐 Sasaki and Myiano
𖤐 It begins with goodbye
𖤐 I can't help falling in love
𖤐 No touching at all
𖤐 All you
𖤐 Yuri is my job
𖤐 Watashi no yuri wa
𖤐 Whisper me a love song
𖤐 Goddess of jealousy
Zastanawiam się, skąd ma tyle mang boys love i girls love (BL and GL) Bardzo lubię czytać książki z takimi tematami. Teraz już wiem, że Lisa ma tak samo.
Na drugim końcu, miała białą toaletkę z lekko różowymi szafeczkami. . Leżało na niej dość sporo kosmetyków.
Trochę dalej miała lustro. Było białe, ze złotymi wzorkami na rogach.
Dalej, miała drewno-podobne biurko. Fotel przy nim, miała biały.
Jej łóżko było dość spore. Miała na nim kołdrę, lecz ułożoną. Była ona jasnoróżowa.
Nad łóżkiem, miała małą półkę. Leżało tam kilka statuetek. Widać, wygrywała dość sporo konkursów.
Na tej samej półce, obok statuetek, leżało kilka wianków. Były z kwiatów. Bardzo ładnie to wyglądało.
Nad półką, miała wieszak. Było tam powieszone kilka medali.
Obok półki i wieszaka, miała przewieszone kilka zdjęć. Była na nich Lisa. Po chwili, zauważyłam, że stoi na scenie z jakimiś ludźmi. Na każdym z nich, trzymała puchar. Podejrzewałam, że wygrała kilka zawodów z jakaś grupą.
Jej pokój ogółem był bardzo piękny. Wszystko do siebie pasowało. Chciałabym mieć choć trochę podobny do niej pokój.
𝙰𝚞𝚝𝚘𝚛 𝚙𝚘𝚟:
𝙏𝙧𝙤𝙘𝙝𝙚 𝙙ł𝙪𝙯𝙨𝙯𝙚 𝙣𝙞𝙯 𝙯𝙬𝙮𝙠𝙡𝙚. 𝙈𝙖𝙢 𝙩𝙚𝙧𝙖𝙯 𝙛𝙚𝙧𝙞𝙚, 𝙬𝙞𝙚𝙘 𝙥𝙤𝙨𝙩𝙖𝙧𝙖𝙢 𝙨𝙞𝙚 𝙬𝙨𝙩𝙖𝙬𝙞𝙖𝙘 𝙬𝙞𝙚𝙘𝙚𝙟 𝙧𝙤𝙯𝙙𝙯𝙞𝙖𝙡𝙤𝙬.
397 słów
CZYTASZ
Let me know you // Chaelisa
FanficWSTRZYMANE NIE SHIPUJĘ IDOLI!!! Rose zmienia szkołę. Jest bardzo nieśmiała i boi się rozmawiać z ludźmi. Do jej klasy chodzi Lisa. Ich nowa wychowawczyni Pani Kang, każe im siąść razem, lecz nie układa się im zbytnio. Lisa jest bardzo popularna w te...