W domu Maji
-Gdzieś ty znowu była?! - krzczała matka Maji - Gdybyś miała chociaż chłopaka z którym byś wychodziła! Ale nie! Ty zawsze musisz być sama!
-Tak naprawdę... - Maja zdecydowała powiedzieć swojej matce prawdę - ...mam drugą połówkę.
-MASZ CHŁOPAKA?! Czemu nic o tym nie wiem?!
-Nie powiedziałam że mam chłopaka. Powiedziałam że mam drugą połówkę
-Jak nie chłopaka to kogo?
-dziewczynę
Przez chwile zapadła grobowa cisza
-jutro jedziemy do psychologa - oznajmiła Beata, czyli matka Maji - nie wieże że ty też się zaraziłaś.
-Ale.... ale to nie choroba! I nie możesz mnie zabrać do psychologa. Jestem pełnoletnia.
-ah tak? no to masz tydzień na spakowanie się - Beata patrzyła swojej córce głęboko w oczy
-CO?!
-Gówno kur... ka wodna. Przecież jesteś wielce dorosła
-Nie wieże! -Maja zsunęła się po ścianie i usiadła. W oczach miała łzy - wyrzucasz mnie z domu! ale... ale...
- nie chcesz mojej pomocy więc...
-WIĘC UZNAŁAŚ ŻE MNIE WYRZUCISZ JAK ŚMIECIA?!
- nie chce mieć psychopatki w domu
-DLATEGO POZBYŁAŚ SIĘ TATY?! BO UWAŻAŁAŚ GO... ZNACZY J Ą ZA PSYCHOPATKĘ?! BO JEST TRANS?! Jak ja mogłam pomyśleć że mnie zaakceptujesz?
-Po pierwsze. To jest on. Nie ona. I tak. ON też nie chciał dać sobie pomóc, więc wyrzuciłam go za próg. A po drugie, to nie jest coś co trzeba zaakceptować, tylko wyleczyć. Kochanie! ty jesteś chora! Trzeba cię zabrać do specjalisty!!!
-To nie choroba! ja... ty...
Maja już otwarcie płakała. Nagle wstała i wybiegła do swojego pokoju się pakować. Nagle do pomieszczenia weszła Beata.
-CO ZNOWU?!
-Powiedziałam że masz tydzień. Znajdź sobie miejsce do spania. Idź do tej swojej.... dziew... dziewczyny czy coś
-Ta jasne. Nie będę mieszkać z potworem - ignorując swoją matkę Maja usiadła do komputera
Gdy jej matka wyszła, dziewczyna zaczęła szukać ośrodka/schroniska dla bezdomnych osób LGBT+ w okolicy.
Na szczęście był jeden bardzo blisko.
Zarezerwowała spotkanie na następny dzień.
Gdy skończyła, znowu wzięła się za pakowanie
________________________________________________________________________________
297 słów bez tej dopiski
jak macie jakieś pytania to piszcie
CZYTASZ
Jesteś taka magiczna
Novela JuvenilLaura straciła wszystkich by nie iść do sierocińca skoczyła do wody wszyscy uważają ją za martwą lecz ona żyje jako foka aż... Maja ma okropną matkę homofobkę co parę dni mieszka w motelu gdy spotyka Laurę wszystko się zmienia... Dziewczyny spotykaj...