0.7

214 32 55
                                    

Saat akşama gelirken yorgun ve bunalmış şekilde çıktı fakülteden, o kadar yavaş yürüyordu ki bu şekilde yürümeye devam ederse son otobüsü de kaçıracaktı. Uykulu gözlerini kaşıdığı sırada kendisine kocaman gülümseme ile yaklaşan arkadaşının görmek onun tüm yorgunluğunu üstünden almıştı.

Sanki az önce zorla yürüyen o değilmiş gibi koşarak arkadaşının kaslı kollarının arasına girdi. Siyah saçlı, kendisine sımsıkı sarılan gencin sarı saçlarına öpücük koyup sarılmasına karşılık verdi aynı şekilde.

İlk ayrılan sarı saçlı olurken yüzündeki kocaman gülümsemeyle karışık heyecanı ile "Anne oldum!" sesini yükselttiğin de siyah saçlı gözlerini büyütüp sarılmasını sıkılaştırarak "Teyze oluyorum!" sesi aynı sarı saçlı gibi yüksek ve heyecanlı çıkmıştı. Bu konuşma ikisinin de geçmişe gitmesini sağladı.

Sarı saçlı ve arkadaşının ilk tanışmasının ilk adımına.

Kahve saçlı genç kız, fakülteden yorgun bir şekilde çıkıp evine doğru adımlıyordu. Buna adımlamak denirse, o kadar yavaş yürüyordu ki yanından bir kaplumbağa geçse onun yavaşlığına göre bir tavşan hızında olurdu. Yorgunlukla esnediği sırada kendisine yaklaşan arkadaşını görmesiyle kendi yüzünde koca bir gülümseme yer edindi.

Yanında geçen bir tavşanı bile şaşırtacak bir hızda koşarak arkadaşının kolları arasına girdi. Sarı saçlı kadın, aynı şekilde karşılık verdiği sarılmasına. İlk ayrılan kahve saçlı olurken heyecanla "Anne oldum!" dedi. Sarı saçlı genç kız, arkadaşını tekrar kolları arasına alarak "Teyze oluyorum!" sesi olduğundan yüksek çıktığında iki kadında gülümsedi. Heyecanla ayrılan sarı saçlı, arkadaşının karnına doğru hafifçe eğilerek elini üstüne koyup "Ben seni en çok, böyle çok çok seven Chaeryeong teyzen. Ben den çok seni seven teyzen yok. Tek teyzen benim. Öyle de kalacağım tamam mı hücre." dediğinde kahve saçlı omzuna vurdu. Dudaklarını büzüp "Üç haftalık olması onu hücre yapmaz Chaeryeong." mırıldanması genç kadını güldürdü. Sarı saçlı kadın omuz silkip "Öyle yapar Jisu."

İkisi de akıllarına gelen konuşmayla küçük bir tebessüm yer edindi dudakların da. Bu küçük konuşmayı annelerin den her zaman duymuşlardı. Şimdi de aynı olayı duymak isterlerdi yaşamaktan çok.

Siyah saçlı aynı annesi gibi arkadaşının karnına doğru eğilip montunun cebinde olan telefonu aldı. Bildiği şifreyi girdi, fotoğrafların olduğu uygulamaya açtığında karşısına çıkan gri kediyle yüzündeki gülümseme arttı. Aynı pozisyonda dururken telefonun biraz yükseltip sarı saçlı'nın karın bölgesine getirdi. Heyecanla dudaklarını ayırıp "Ben seni en çok, böyle çok çok seven Yeosang teyzen. Ben den çok seni seven teyzen yok. Tek teyzen benim. Öyle de kalacağım tamam mı hücre." dediği sırada geçmişi canlandırmasına izin verdi sarı saçlı. Arkadaşının omzuna vurdu. Dudaklarını büzüp "Üç haftalık olması onu hücre yapmaz Yeosang." diye mırıldandıması gerçekten Yeosang'ı güldürmüştü. Siyah saçlı omuz silkip "Öyle yapar Seungmin."

Tarih gerçekten de tekerrürden ibaretti.

Hem de fazlasıyla.

Seungmin siyah saçlıya kedisini anlatmaya başlamış ve durağa yaklaştığı sırada da bitirmişti. "O kadar tatlı ki, uyuduğu her an fotoğrafını çekip durdum." güldüğün de Yeosang, onun saçlarını karıştırdı. Dilini kurumuş dudaklarında gezdirip "Eh senin kedin, tatlı olması normal." dedi. Seungmin yanağına öpücük verdiğinde ikisinin de gülümsemesi arttı.

Yeosang banka oturdukların da konuşmak için yanındaki gence döndü. Tek kaşını kaldırıp bıkkınlık ve isteksizlikle "Bu akşam yarış var." mırıldanması Seungmin'i güldürdü. Arkadaşı yarışması hiç istemiyordu, kendisinin aksine. "Kimle?" az çok tahmin ediyordu yine de Yeosang dan cevabı bekledi. Yeosang derin nefes alarak "Darkness." tek nefeste söylediğinde Seungmin'in yüzünde küçük bir sırıtış yer edindi.

Mağlup ettiği kişiyle ikinci kez yarışamazdı. Bunu iyi bilen Yeosang hızla devam etti konuşmasına. "Biliyorum ama çok para yatırmış ve kabul ettirmiş kendisini." Seungmin anladım dercesine başını salladı.

Tanıdık bir hikaye daha.

"Kabul ederim ama bir şartla. Benim istediğim saatte olacak. Her zaman ki saatte değil." tanıdık cevap.

Yeosang başını sallayarak, şaşkınlığını gizlemek istedi. Tanıdık yüz ifadesi.

Arkadaşının yüz ifadesine gülüp yüzüne dikkatle baktı. Yeosang daha diyeceği var gibi duruyordu ki Seungmin'in gözünden de kaçmamıştı. "Dahası var. Yoksa sevgilin den mi ayrıldın!" dediği sırada sarı saçların da hissettiği tehditkar ellerle şirince gülümseyip ayağa kalktı, Yeosang ise ikiliyi kıkırdayarak izliyordu.

Arkasında ki bedenin kolları arasına girip başını kaslı göğüslerin arasına sakladı. Saçlarının üst kısmı siyah alt kısmı ise beyaz'a boyalı genç adam tek kaşını kaldırarak "Ben de gözün olduğunu bu kadar belli etme." gülümsediğin de Seungmin geri çekilip göz devirdi. "Sen de gözüm yok. Senin sevgilin de gözüm var." elliyle arkalarında bankta oturan Yeosang'ı gösterdi.

Yeosang başını iki yana salladığın da önündeki adam "Demek öyle. Ama ne yazık ki bebeğimin gözleri hep benim üzerimde" kendin den emin konuşmasına kıkırda Seungmin. Doğruydu. Yeosang'ın gözleri aynı San gibi birbirlerinin üzerindeydi.

Yine de kuzenini sinir etmek için "Beni görene kadar canım." tek kaşını kaldırmaya çalıştığında San gülmemek için dudaklarını birbirine bastırtı. "Küçük bir hatırlatma, senle arkadaşken benle tanışıp sevgili oldu." dediğinde Seungmin yenilgiyle omuz silkip dil çıkardı. Yeosang ayağa kalkıp ikilinin atışmasını durdurmasa hiç sıkılmadan devam ederlerdi atışmaya.

San sevgilisinin yanına oturup kolları arasına aldığı Yeosang'ın gözlerinin üzerinden öpüp Seungin'e dil çıkardı. Seungmin den ise göz devirme aldığında güldü. Otobüs yaklaştığında San ayağa kalkan Seungmin'e bakıp "Ben arabayla geldim aptal şey." dediğinde ilk Seungmin'in çatık kaşlarıyla sonra da sevgilisinin göğüsün çimdiklemesini hissetti.

Acıyla elinin dişleri arasına alıp sızlanırken Seungmin Yeosang'ın saçlarından öptü, San'a bakıp "Hak ettin gerizekalı. Arabayla gelip, bizimle birlikte otobüsü bekleyip, gideceğimiz vakitte arabayla geldim ne demek öküz." sinirini çıkartırken San omuz silkti. Seungmin'i sinir etmek için söylememişti ama Yeosang'ın çimdiklemesi yoktu hesabında.

Çoğu şeyde hesaba uymazdı zaten.

🤎🤍

25 oy sınır

Öptüm kaçtım😽💗

11.02.24

tutku☆2minHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin