Az edzés

361 4 1
                                    

Ültem a vonaton Barbival és Lucával és mentünk kézilabda edzésre. Körülbelül 10 perc alatt ott is voltunk. Leszáltunk a vonatról és elsétáltunk a buszmegállóig.
De Luca meglátott kutyát és persze elkezdte kergetni szegényt. Mi futottunk utánna.Így sikeresen lekéstük a buszt.

1 órával később értünk oda az edzsésre és ezért az edzőnk 10 kört futatott velünk.Miután lefutottuk az edző közölte velünk,hogy jött egy új gyerek a csapatba és vezessük őt körül az épületben.Én megkérdeztem  az edzőt hogy ki az, és azt mondta,hogy:Az új gyereknek a neve Máté.
Én kiakadtam a lányok meg csak nevettek és piszkáltak vele.

Kb 10 perc múlva megérkezett és sajnos nekünk kellett körbe vezetni .Luca nagyon "boldog " volt mert ő nem kedveli, Barbi meg csak röhögött és megpróbált neki lökni.Na mindegy. Az a lényeg hogy elkezdtük megmutatni neki a termeket.

Miután végeztünk, Luca és Barbi eldöntötte hogy otthagynak Mátéval. Csak úgy elfutottak. De én nem akartam bunkó lenni és otthagyni Mátét egyedül.

-Szóóóval..-mondom megtörve a csendet.
-Figyu. Meg tudod adni Luca telószámát?- kérdezi a szemem meg csak tágul
-Neki is bele kell egyeznie. Nem akarok rossz barátnő lenni.
-Na légysziii. Adok érte valamit.- mondja én meg nem tudom hogyan válaszoljak.
-Mégis mit?-kérdezem kíváncsian



2 Okos Icehavok LovestoryWhere stories live. Discover now