Valentin nap

340 5 4
                                    

                        Kinga szemszöge

A tanár mondta a fiúknak hogy mindenki húzzon egy lányt akinek hoz egy ajándékot valentin napra. De nem volt muszály. Dávid és Máté húzott és megmutatták egymásnak.

Egy pár nap múlva Dávid hozott egy rózsát és csokit suliba. Máté meg egy csokor virágot és egy plüssmacit.

Szünetben Máté odasétál Kingához és odaadja neki az ajándékot.

-Köszönöm szépen.- mosolygok és úgy érzem el is pirulok. Máté megölel és én őt.
-Szívesen Kingu. Amúgy valamikor van egy kis időd lógni?-kérdezi én meg mosolygok meg mindig.
-Suli után?
-Ja. Miért ne? Hol találkozzunk?
-Öhmm.. Mondjuk a suli előtt jó lesz. -modnom neki. Azt hiszem álmodok.
-Akkor 5 kor a suli előtt.
-Rendben.

  

                           A suli előtt

Máté megállt az iskola előtt és várt rám.
Beszálltam a kocsiba mellé az anyós üllésre.

-Szia- köszönök neki amígy bekötöm magam.
-Szia Kingu. Szóval hova menjünk?
-Döntsd el te. Én nem tudom- mosolygok rá.
-Mehetünk étterembe vagy valahova csak beszélgetni.
-A második szerintem jó lesz.
-Bemenjünk még vásárolni előtte?
-Ha szeretnél akkor igen.
-Rendben akkor menjünk.- félrehúzódik egy sarki boltnál és bemegyünk.Én mikor próbálok fizetni ő oda nyomja a kártyáját és kifizeti amit meg akartam venni.
-Köszi de nem kellett volna.- mosolygok rá.
-De már megtettem és nincs vissza út- mosolyog rám vissza. Visszaülünk a kocsiba és valahova elkezd vezetni de még én sem tudom hogy hova.

2 Okos Icehavok LovestoryWhere stories live. Discover now