Újabb szerelem?

260 4 1
                                    

                                                                            Luca szemszöge

Alexel egy pár napja szakítottam. Az a fura hogy azt hittem senkit nem fogja érdekelni de a napokban mindenki odajött hozzám hogy sajnálja, és voltak olyan "kedves" fúk akik már próbáltak összejönni velem. De Kinga mindenkit elküldött amíg én nevettem.Mindenki azt hitte hogy szomorú voltam de én már alapból szakítani akartam vele. Éreztem hogy semmibe vesz, és Jázmint próbálta felszedni miközben mellette álltam. Szerintem ez nem normális. 

                                                                Kedd

Felkeltem és láttam hogy nem csináltam meg a házim. Gyorsan megcsináltam és elpakoltam a cuccom. Már letusoltam és meg is csináltam a sminkem. Elindulok a suliba és 10 percen belül ott is vagyok. Bemegyek a terembe. Vagyis csak próbálok mert Benedek elém áll. Ő Alex legjobb barátja. Szuper. Csak ez hiányzott.

-Mit akarsz?- kérdezem.                                                                                                                                                        -Csak annyit akartam kérdezni hogy nem akarsz-e a barátnőm lenni?                                                           -Nem vetted észre hogy most szakítottunk a legjobb barátoddal amúgy? -kérdezem meglepődve kérdésén.                                                                                                                                                                                    -Akkor ez egy igen?- kérdezi, a szeme csillog.                                                                                                             -Nem te idióta. Nem vagyok olyan hülye hogy egy szakítás után pár nappal vagy hét után megint össze jöjjek valakivel mint egyesek.-sétálok el mellette. Talán egy kicsit túloztam volna? Lehet. Pedig amúgy ő kedves nem úgy mint Alex. Meg nem is néz ki olyan rosszul..

Leülök a padomhoz és látom hogy Kinga ma nincs suliba. Hát persze. Azt hittem ennél nem lehet rosszabb napom. De két srác odajött és mondták hogy üljek el máshova. Én felálltam mert nem akartam balhét de láttam hogy egy hely van csak. Az pedig Benedek és Máté között van. Most mit kezdjek? Csak nem ülhetek a földön, ugye? Leültem a székre és Máté mosolygott. 

-Egy szót se merj mondani vagy lesz egy eltört kezed.                                                                                           -Uuuu valakinek nincs jó napja.-kuncog.                                                                                                                     -Mit mondtam hogy egy szót se!- folyatnám de becsengetnek. Máté kuncog tovább. A tanár kiküldi de mielőtt ki menne, rám kacsint. És úgy érzem....... elpirultam? Basszus. Benedek vesz egy nagy levegőt mert az egészet látta. Már őszintén nem is érdekel.                                                             

-Kimehetek a mosdóba?- kérdezem miközben felnyújtom a kezem.A tanár bólint és én kimegyek a teremből. Leülök Máté mellé.

-Vigyázz majd Benedekkel. Látta az egészet és nem tűnik boldognak.-mondom miközben a szép zöld szemét néztem.                                                                                                                                                              -Engem nem kell félteni. Igaz hogy ő van vagy 90 kiló.- nevetünk együtt de közben kicsengetnek.   -Suli után gyere ki a parkba.- mosolygok rá. Úristen. Hogy lehetek ilyen hülye? Elhívtam Kinga crush-át egy randi szerűségre?                                                                                                                                         -Oké. Háromra ott leszek.

Sziasztok! Most valahogy sok ötletem volt a storyhoz szóval most egy hosszabat kaptok. Bocsánat ha egy kicsit hülyén van írva mert gépen csináltam

2 Okos Icehavok LovestoryWhere stories live. Discover now