1

24 5 0
                                    

Şehir merkezindeki parkta,maske takarak kimliğini gizleyen,dinleyenin tekrar dinlemek istediği,genç bir gitarist vardı.Kimliğini gizleyebilmek adına gitar çaldığı süreç ve oradan ayrılana dek maskesini kapalı tutar ve haber yapmak için kendisini izleyen kameralardan kaçardı.

Bu gitarist birkaç hafta öncesinde çalmaya başlamış ve çok kısa bir sürede ün kazanmıştır.

Gitarist özellikle de parkın yakınlarındaki bir lisede çok konuşuluyordu.



YOONGİ

Her zamanki gibi bizimkilerle oturmuş sohbet ediyorduk.Daha doğrusu onlar konuşuyor ben de onları dinliyordum,çünkü şuan ortamda hoseok'un tanımadığım bir arkadaşı vardı ve ben bizimkilerle bile utanırken ortamda başka birinin olması beni daha da çekingen yapıyordu.

"Hey çocuklar şuna bakın bu gitarist çok havalı ve yetenekli"telefonu gözümüzün önüne kadar sokarak konuşmuştu hoseok'un arkadaşı,ekrana baktığımda maskeli gitarist...yani şey kendimi görmüştüm.

Hoseok"Jim sen bu çocuğun hayranı olmuşsun bakıyorum da canım"dedi gülerken."Olunmayacak gibi mi hobim ya baksanıza şunun gitar çalışına"dedi ağızı kulaklarına varırken,ve devam etti"Okul çıkışı dinlemeye gidelim mi lütfeeeeen"ah hayır bu olmadı işte,umarım grupça gidelim demezlerdi."Ay hayır bugün zaten biyoloji hocası posamızı çıkardı çıkışta direkt eve gitmeyi planlıyorum ben"diye atıldı jin.Adının jimin olduğunu öğrendiğim çocuk hevesli gözlerle hoseok'a bakıyordu ki hoseok da eve kuzeninin geleceğini söyleyerek reddetti.Ardından diğerlerine baktı fakat hiçbirinden olumlu bir yanıt alamadı.İçimden derince bir oh çektim ki jimin bana döndü"Sen gelsen yoongi he olmaz mı?"şuan acilen bir bahane bulmalıydım ki aklıma edebiyat hocasının birkaç sayfalık ödev verdiği geldi"Edebiyat hocası ödev verdi üzgünüm eve gidip onları yapmalıyım"diyerek işin içinden sıyrılmıştım.Şuan içimden zafer çığlıkları atıyorum.

Zilin çalmasıyla"İyi siz gelmiyorsanız bende tek başıma giderim o zaman"diyerek okula koşarak girmişti.Anlaşılan biran evvel okul bitsin istiyordu tıpkı benim gibi,ama aramızdaki tek fark ben çalacaktım o ise dinleyecek...

Son dersin bitiş zili çaldığında hızla eşyalarımı çantama atarak çıktım sınıftan.Bizimkilere görüşürüz diyerek hızla evin yolunu tuttum.

Eve girdiğim gibi çantamı bırakarak formamı beyaz bir gömlek ve eşofman altıyla değiştirdim ve maskemi de cebime atarak gitarımı da alarak merkezdeki parka gitmek üzere yola çıktım.

Parka gelmeden yaklaşık on dakika önce maskemi takmış çalmak için kendimi hazırlamıştım.Parkta çalmak için uygun bir köşe bulduğumda gitarımı hazırlayarak çalmaya başlamıştım.Daha birkaç dakika geçmeden insanlar yanıma toplaşmaya başlamıştı.Birden gözüm birine ilişti...jimin dediği gibi beni dinlemeye gelmişti.

Birkaç dakika kadar daha çalmaya devam etmiştim.Herkes pür dikkat beni dinlemiş bazıları videoya almış bazıları da elleriyle ritim tutmuştu.Onların çaldıklarımı zevkle dinlediklerini görmek çalmaya isteğimi arttırıyordu.

Çalmayı bitirdiğimde büyük bir alkış kopmuştu.Ben ise o sırada eşyalarımı toplamaya uğraşıyordum ki arkamdan tanıdık bir ses geldi"Afedersiniz lütfen bir imza alabilir miyim?"

Jimin benden imza istemişti.Şaşırmıştım,daha önce kimse benden imza istememişti ve benim gitar çalmamı bu kadar sevdiğini ve bana hayran olduğunu bilmiyordum.Önüme uzatılan kağıt ve kalemi alarak daha öncesinden kendim için bulduğum ikinci imzamı atarak geri uzattım.Heyecanla teşekkür edip yanımdan uzaklaşmıştı.Arkasından biraz baktıktan sonra eşyalarımı toplayarak parktan ayrılmıştım.

the secret guitarist/yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin