Sokak aralarında hala habercilerden kaçmaya çalışıyordum ki bir el beni kolumdan yakaladığı gibi sokak arasına çekmesiyle tam bağıracaktım ki diğer eli maskemin üzerinden ağzımı kapattı. Yüzüne baktığımda benim yaşlarımda gibi duran bir genç olduğunu fark ettim fakat onu tanımıyordum. Neden beni sokak arasına çekmişti? Geçen seferki gençler gibi kimliğimi mi öğrenmek istiyordu?
Ben kafamda bu sorulara cevap ararken elini ağzımdan çekti ve konuşmaya başladı "Kusura bakma ,onlardan kaçtığını görünce yardım etmek istedim."
Teşekkür amaçlı önünde eğildikten sonra tam sokak arasında çıkacaktım ki tekrar sesini işittim "Ah aslında ben seninle başka bir şey daha konuşmak istiyordum" ona dönerek devam etmesi için başımı salladım. "Öncelikle kendimi tanıtayım ,ben jeon jungkook. Senin gibi parkta gitar çalıyorum. Arada seni parkta çalarken görüyorum ve çalışını gerçekten çok beğeniyorum. Acaba numaranı veya varsa instagram hesabını alabilir miyim diye sormak istiyordum."
Vay canına o da mı benim gibi gitar çalıyordu. Bu hoşuma gitmişti.
Hemen telefonumu cebimden çıkarttım ve dün gece açtığım hesabımı ona gösterdim. Kocaman gülümseyerek teşekkür etti ve rahatsız olmazsam konuşmak istediğini söyledi. Onu onaylayarak tekrar arkamı döndüm ve sokak arasından çıktım.
Sokaktan çıkmamla telefonuma bildirim geldi.
Hoseok-Yoongi
hoseok
nasılsın sevgilimm
bugün gitar çalmaya gitmişsin
sevgilim parkta gitar çalmaya gidiyor ve ben bunu haberlerden mi öğreneceğim yani?
yoongi
/ben sana durum bildirimi mi yapacağım??
evet çalmaya gittim
fakat öyle planlı bir şey değildi bir anda aklıma esti ve çıktım
hoseok
yine de çıkarken haber verebilirdin bebeğimm
neyse sorun değil bir sonraki sefere haber verirsin
yoongi
/yılışık
peki...
hoseok
bugün birlikte bir şeyler yapmaya ne dersin sevgilimm?
yoongi
/hadi ama ne zaman sevgilim demeyi bırakacak bu çok sinir bozucu
aslında
bugün biraz işim var ve
hoseok
hadi ama lütfen sevgilim
hem her sevgililer birlikte bir şeyler yapar değil mi??
(görüldü)
hoseok
yoksa sen benim sevgilim değil misin!?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
the secret guitarist/yoonmin
Fanfictionyoongi bazı günlerde kimliğini gizleyerek gitar çalan biriydi,jimin ise onun gerçek kimliğini bilmeyen bir hayran semeyoon ukemin