R : A może to nie był on? Może tylko nas straszył?
B : Masz racje, TDL nie żyje.
R : To nie ma co mówić TSC raczej prawda?
B : Lepiej go nie stresować.
Pov : Tdl...
Jak oni to powiedzą TSC to ich wszystkich powybijam po kolei. Żmije małe. No, ale nie ma co o tym myśleć, muszę przecież gdzieś zamieszkać.
Zaczęłam się rozglądać za jakimś schronieniem. Znalazłam mały opuszczony domek. Był pełen pajęczyn i pająków ale mi to jakoś specjalnie nie przeszkadzało. Trochę ich pozmiatałam i zrobiłam im nowy domek. Nazbierałam trochę liści na łóżko bo na starym przerobaczałym materacu nie będę spać, nie chce się zniżać do takiego poziomu. Powoli nadchodziła noc więc się położyłam spać.
Gdy był ranek obudziłam się z bólem brzucha. Na szczęście nie dostałam okresu, byłam strasznie głodna. No tak bo nie zjadłam kolacji. Tco mi zawsze robiła. Zazwyczaj się zajmowała kulinarnymi rzeczami. Teraz pewnie robi jedzenie temu swojemu chłopaczkowi. A niech się zabije żmija mała. Lepiej pójdę coś jej ukraść.
Podbiegłam do mojego starego domu i weszłam przez okno. Niestety jestem niezdarą i zleciałam.
TDL : KURWA!
?? : KTO TU JEST?!
Szybko schowałam się pod łóżko. Ktoś wbiegł do pokoju, pewnie ten jej nowy chłopak.
?? : KTO TU JEST POWIEDZIAŁEM!!
Ha. Głos mu się trzęsie. A niech się zesra żmija jebana. Ten facet westchnął i zaczął rozglądać się po pokoju.
?? : Słuchaj, jeżeli nie wiem, podobam ci się to możemy spokojnie pogadać. Słyszałem żeński głos i wiem co dla mnie kobiety umieją zrobić więc nie jestem zły jeżeli jakoś wyszukałaś mój adres.
CO ZA CHUJ. CO ON SOBIE MYŚLI. KURWA CZY ON WŁAŚNIE CHCE DO MNIE WYRWAĆ? CZY ON WŁAŚNIE PRÓBUJE ZDRADZIĆ TCO? O NIE NIE NIE, MUSZĘ JĄ ZNALEŚĆ I POWIEDZIEĆ JEJ O WSZYSTKIM.
?? : No wiesz jeżeli chcesz to nawet możemy spróbować być razem...
Tdl : >:0 (nie jestem w stanie słownie inaczej opisać tej reakcji.)
KURWA ZARAZ STĄD WYSKOCZĘ I W PYSK MU DAM. CO ZA SZMATA Z NIEGO. CO ON SOBIE MYŚLI?! Z charakteru jest podobny do Tco... może dlatego są razem? Eh związki w tych czasach... Kiedy facet stał tyłem złapałam za pałkę która zawsze leżała pod łóżkiem na wszelki wypadek, wyskoczyłam spod łóżka i mu jebłam w jaja. Gościu się skulił a ja wykorzystując chwile jego nie uwagi uciekłam z pokoju. Nawet nie widziałam jego twarzy.
?? : TY-
Tylko krzyknął z bólem w głosie z tamtego pokoju.
Tdl : TAK TO SIĘ KOŃCZY KIEDY ZDRADZASZ TCO SZMACIARZU!
?? : ALE-
Tdl : ŻADNE ALE, KRADNĘ JEDZENIE A TY ZAPOMINASZ O CAŁEJ SYTUACJI.
CZYTASZ
Co gdyby Tdl był dziewczyną?!🤯 (czyli kolejna książka z serii co gdyby.)
HumorChyba najgłupsza książka jaką w życiu napisałxm ale miłego czytania :D