~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Bazı insanların sonu ya ölümle ya da intiharla biter. Bende hep bunu istemiştim. Ama daha genç olduğum için geleceğime bakmam gerekiyordu. Ama benim kardeşim genç yaşta melek oldu.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sabah erkenden uyandım. Soloyu daha vermicem. Bugün kardeşimin ameliyatı var. Ona destek olmak için hastaneye gidicem. Giyeceklerimi ayarladım.Böyle bişey giydim. Hafif bir makyaj yaptım.
Küçük bilgi:Jennie aslında Yarı Fransız yarı Koreli. Fransızcayı çok iyi konuşabilir. (Ne alakaysa bilmiyom) neyse divam keee
Zaten ben çok erken uyanmıştım yani herkes uyuyordu. Kardeşim ameliyatı. 08.00'de başlıyor. Şuan saat 07.30. Zaten oraya anca giderim. Küçük bir şeyler atıştırıp çıktım.
Hastanede
Hastaneye giridim tabii kimse beni tanımasın diye maske taktım. Ordaki bir hemşireye sordum. (Masa gibi olan yer)
Jennie
Merhaba Kim Luna'nın odası hangi numaralı odada?Hemşire
Hanımefendi maalesef gittiler.Jennie
Nasıl?Hemşire
Yani Ameliyat biraz erken başladı Maalesef hastayı kaybettik . Anneside fenalaştı. Yani yoklar.Gözümden iki yaş süzüldü.
Jennie
T-tamam teşekkürler.Hastaneden çıktım. Aklım almıyor. Nasıl ameliyat erken başladı? Bunları düşünürken bir yandanda ağlıyordum. Yani sesli değilde sessiz ağlıyordum. Yurda vardım. Anahtarla kapıyı açtım içerde kimse yoktu. Telefonum çalmaya başladı. Jyp beni arıyordu.
Jyp
Jennie nerdesin sen?Jennie
Efendim şey ben hastanedeydim.Jyp
Yeni çıkarmanız lazım ve sen hâlâ yoksun! Hemen şirkete gel!Jennie
Tamam efendim.Ash bugün şarkı çıkarıcağımızı unutmuşum. Hemen yurttan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Skz 8+1 İstenmeyen Jen vers.
Historia Corta*Olaylar ve yaşananlar tamamem gerçek değildir*