~Geri dönüş~

38 3 2
                                    

Yeni şarkımız için çalışıyorduk Daha 7 hafta oluyor. Debut şarkımız çok beğenilmişti. Sonra 3 tane daha şarkı yayınladık. Şuan beşinci şarkımızı yayınlıcaz. Ansızın Jyp bizi çağırdı. Olanlardan habersiz gittik.

Jennie
Efendim bizi çağırmışsınız

Jyp
Kızlar size kötü bir haber için çağırdım

Ningning
Nedir efendim?

Jyp
Kötü haber şu. Dağlıyorsunuz

Kızlar
Ne!?

Lia
Ama efendim çıkış yapalı daha 7 hafta oldu

Jyp
Biliyorum ama yeni grup kurucam ve sizi başka gruplara koyucam. Nayeon sen Twice'a,Lia sen İtzy'e. Ningning sen solo olarak ve Jennie sende Stray Kids'e giriceksin.

Jennie
Ama efendim onlar erkek grubu çok linç yerim.

Jyp
İtiraz istemiyorum. Ne dediysem o. Çıkabilirsiniz

Odadan çıktık ve Novalara bir veda videosu yayınladık.

[Veda videosu]

Hepsi: Merhaba biz Eclipse

Jennie:Merhaba Nova size üzüleceğiniz bir haberle geldik.

Lia: Nova biz maalesef dağlıyoruz. Ama lüften sizi sevdiğimizi unutmayın.

Nayeon: Ama üzülmeyin hâlâ bu şirketteyiz.

Ningning: Sadece farklı gruplara dağlıyoruz.

Hepsi: Görüşürüz Nova Sizi seviyoruz.

[Veda videosu bitti]

Veda videosunu çektikten sonra kanala yayınladık. Hepimiz birbirimize sarıldık.

Yurda gittik ve eşyalarımızı topladık. Eşyalarımızı topladıktan sonra yurdattan ayrıldık.

Yurttan ayrıldıktan sonra Şirkete geldik. Jyp'nin kapisini caldik ve girdik.

Jyp:Evet gruptan ayrılmak için bu yeri hepiniz imzalayın

Hepimiz imzaldıktan jyp konusmaya basladi (zikkim konus)

Jyp:Evet resmi olarak ayrıldınız Eşyalarınızı kapida duran gireceğiniz gruplara verin onlar yurtlarınıza götürücek ve ben gruplarınızdaki liderlere mesaj atıcam. Gidebilirsiniz.

Jyp'nin odasindan ayrıldık. Kapidaki görevlilere verdik. Hepimiz gruplarimiza gittik.

Ben Skz'in dans odasina gitmiştim. Onlar yeni gelmiştim. Kapıyı çaldım. "Gir" komutu gelince içeri girdim.

Minho:Yine mi sen? Sen gruptan ayrılmamış mıydın?

Jennie: Bilerek gelmedim açıklaya bilirim.

Minho:Neyi açıklıcaksın?

Jennie: Şey

Minho:Ney?

Minho: SÖYLESENE!

Ben o sırada kriz geçiriyordum. Nefes almam zorlaşıyor. Diğer üyeler Minho'yu sakinleştiriyordu.

Jennie: BEN BURAYA BİLEREK GELMEDİM! AİLEMDEN ŞİDDET GÖRÜYODUM. SONRA ONLAR ÖLDÜ BENDE TEYZEMİN YANINA GİTTİM. SONRA ŞARKICI OLMAK İSTEDİM VE BU ŞİRKETİ SEÇTİM. BEN TWİCE, NMİXX VEYA İTZY'E GİRECEĞİMİ ZANNEDİYORDUM. AMA BENİ ERKEK GRUBUNA KOYDU. GRUBA GİRDİKTEN 1 GÜN SONRA ÜVEY KARDEŞİMİN KANSERDEN ÖLDÜ. SONRA GRUPTAN AYRILDIM. O GRUPTA 7 HAFTA ÖNCE ÇIKIŞ YAPTIK. VE YENİ GRUP ÇIKACAĞI İÇİN DAĞILDIK. DAHA 4 ŞARKIMIZ VARDI VE TEKRAR BU GRUBA GELDİM VE BENİM BUNDA NE SUÇUM VAR?!

Bunları söylerken nefes nefese kaldım. Koşarak tuvalete gittim. Sinirden aynaya yumruk attım. Elim kana bulandı. Yere oturup ağlamaya başladım. Sonra yanıma birisi geldi.

Ningning: Jennie n'oldu?

Jennie: *ona sarılarak* Ningning, ben hiç bişey yapmadım. Gruba geldiğimde herkes beni sert karşıladı. Bende banyoya geldim sinirden aynaya yumruk attım.

Bana sarılmaya devam etti. Kimse bana bu kadar uzun sarılmamıştı. Ona sarılınca rahatladım. Sonra elime baktı. Ecza dolabından sargı bezi getirdi ve elimi sardı.

Kelime:420

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 26 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Skz 8+1 İstenmeyen Jen vers.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin