ESKİ DOSTLAR²

145 22 35
                                    

Seonghwa
"Sen san?"

Yeosang
"9 da sınıfta kaldın sonra okula gelmedin naptın okulu mu bıraktın"

San
"Aga babam senden bı bok olmaz diyip beni yatılı okula verdi. Ordan sanayiye şu an araba tamircisiyim."

Jongho
"Araba tamircisi mi? Nasi ya"

San
"Basbayağı. Bı bok olamaz dedi ama araba tamircisi oldum, göt ettim babamı."

Hongjoong
"Bı arabam olursa bakım yaptırmaya sana getircem san."

Wooyoung
"Benim bı arabam olsa San'a emanet etmem. Araba tamir etmeyi bırak direksiyonun yerini sorsam onu bile bilmez."

San
"5 yıldır bu işi yapıyorum wooyoung. Direksiyonu ağzına sokar araba diye seni sürerim neye uğradığını şaşırırsın."

Wooyoung
"Yine de direksiyonun yerini söylemedin."

San
"Trafik sağdan akıyorsa direksiyon solda, trafik soldan akiyosa direksiyon sağda olur. YAA NOLDU YARRAM."

Wooyoung
"Abartma kardeşim o kadar kısa değilim."

San ve Wooyoung'un tatlı atışması herkesin yüzünü güldürdü. Gerçi toplandıklarıdan Beri herkesin yüzü gülüyordu.

Seonghwa
"Yeosang?"

Yeosang
"Sıra bende. Ben teez lisesinden ayrılmadım ordan mezun oldum annem fizik öğretmeni siz gittikten sonra bizim okula atandı. Açıkçası annem geldikten sonra okulda hiç rahat edemedim sürekli gözü benim üstümdeydi. Ben de kendimi derslere verdim ve makine mühendisi oldum.

Mingi
"Ulan sınava 4. Ye gireydim ben de bi bölüm kazandırdım."

Jongho
"O biraz zor olurdu gibi."

Wooyoung
"Yalnız annesi beni fizikten bırakan ve yeosang'in benimle görüşmesini yasaklayan annesi. Bir parantez açmak istedim."

Seonghwa
"Nasi?"

Yunho
"Yuh cidden mi? Niye?"

Yeosang
"Ya bu mal wooyoung annemin dersi bittikten sonra sınıfta sesli bı şekilde bu yeni fizikçi fiziği kendi üstünden anlatırsa her sene tam puanla geçerim dersten maşallah kadın 90 60 90 demiş. AMA BUNLARİ DEDİĞİ SIRADA ANNEM KAPININ ÖNÜNDEYMIŞ HER ŞEYİ DUYMUŞ. Seni dersten bırakması ve senle konuşmamı yasaklaması da bu yüzdendi."

Herkes tekrardan kahkahalara boğuldu.

Mingi
"BEYNİNE SIÇİM WOO AHAHAHAHHAA"

Hongjoong
"Salak olduğunu biliyodum da bu kadar ağır salak olduğunu bilmiyodum."

Wooyoung
"O YÜZDEN Mİ LAN BENİM NİYE HABERİM YOK?!!"

Yunho
"Az bile yapmış hak etmişsin"

Wooyoung
"Üstüme gelmeyin ya ben ne bileyim kadın kapının önünde bizi dinliyo. Biraz sesli düşünmenin cezası bu kadar ağır olmamalı."

TEEZment / AteezHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin