beş

189 26 38
                                    

olan biten her şeyi anlatıp içimi dökmek iyi gelmişti. hatta bunca zamandır niye anlatmadım diye yakınmıştım tüm gece.

içime derin bir nefes çektim ve karşıdan gelen Joo hyuk ile Bogum'a bakmaya başladım.

otobüse yetişmek için koşuyorlardı bense onların bu haline gülüyordum.

"Jihoon!" koşarak yanıma gelmişlerdi. onların hemen ardından otobüs durağa yaklaştı. Bogum 'yine tam zamanında geldim' bakışı atıp otobüsün kapısına doğru ilerlemeye başladı.

İkilinin arkasından bende kapıya doğru ilerledim. Kartımı okutup boş yer var mı diye bakmaya başladım. Gözüm birine takıldığında duraksadım. Hyun wook, içimde kelebek uçuşturacak kadar güzel bir şekilde bana bakıyordu. Bu bakışı bana eskiyi hatırlatsada başını cama doğru çevirmesiyle bu güzel his sona erdi.

Joo hyuk ve Bogum bir yer bulup oturmuşlardı. tek boş yerin onun yanı olduğunu anladığımda gülümseyerek ona doğru ilerledim. ilerlememle otobüs hareket ettiği için kendimi yerde buldum.

Tam da önünde düşmüştüm. O kadar utanmıştım ki ahh tanrım gerçekten rezil bir insanım! Kalçamı ovuşturarak yerden kalkmaya çalıştım ama otobüs fren yaptığı için tekrardan düştüm. Bogum ve Joo hyuk hemen yanıma gelip beni yerden kaldırdı ve boş bir yere oturmama yardım ettiler.

geçerken hyun wook ile göz göze gelmiştim. bana gülüp başını telefonuna çevirmişti. kesin dalga geçti!

"Of rezil oldum amına koyayım ya"

"kanka boşver hepimiz rezil oluyoruz"

"bogum az önce gülmekten sende yere düşecektin?"

Bunu dememle tekrardan gülmeye başladılar. bende onlarla birlikte güldüm ve çaktırmadan hyun wook'a baktım. ben onu gerçekten çok özlemiştim ama o az önce yardım bile etmemişti. Daha fazla bunları düşünmemek için Joo hyuk ve Bogum ile konuşmaya devam ettim.

...

1 yeni mesaj.

💬

hyunwook
jihoon
selam

jihoon
hyunwow
yani hyquneok
hyun eook
wook*

selam

hyunwook
daha iyi misin
bugün düştün ya :)

jihoon
ya
eşy
şey
unut onu
tamam mı
düşmedim

hyunwook
canın çok acımıştır
neyse çok ciddi bir şey olmadı en azından değil mi

jihoon
yanii
hala acıyor ama

hyunwook
yüzün kızarmıştı
çok mu utandın

jihoon
yoo
be alaka
ne *
hava scaktı
sıcaktı*

hyunwook
sürekli düzeltmene gerek yok
anlıyorum seni

jihoon
peki
önceden çok takıyordun ya alışmışım düzeltmeye

hyunwook
önceden mi?
biz senle sadece bir kere mesajlaştık
onda da hiç hata yapmamışsın zaten

jihoon
ney
şey
o

hyunwook
bi dakika
jihoon
yoksa sen

jihoon
HYAIR
HAYIR BEN SENİN ESKİ SEVGİLİM DEGİLİM

hyunwook
nw

Better Late Than Never, jiwookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin