Aynada " her araştırma da bir ölüm..."
yazıyordu. Grup şoku atlatamazken bakışlar Chan 'ın elindeki kutuya kaymıştı. Edward chan'ın elindeki kutuyu alarak masaya koymuş ve açmıştı. Kutuda balıkçı dükkanındaki kaptan Jachon Klenra ' ya ait madalyon ve şapkası vardı ve her bir tarafı kanla kaplıydı ... Chan ve Bam hemen kime ait olduklarını anlamıştı çünkü bu şapkayla madalyonu ölmeden önce üstünde gördüklerı jachondan başkası değildi...Edward: bunlarda kime ait ?
Bam : bugün bir balıkçıya girdik ismi Jachon Klenra'ydı sizede hatta bahsetmiştik hatırladınız mı ?
Ciana : evet
Bam : işte bu eşyalarda Klenra ' ya ait bugün üstünde bunlar vardı çok iyi hatırlıyorum
Ciana : bu zavallıdan ne istemiş olabilirler ki ?
Edward: adamın masum olup olmaması umurlarında olduğunu düşünümüyorum sadece biri ve.birileri kendi çıkarları için hem insan öldürüp hemde bizimle oyun oynuyor !
Bam : ve bunlarda onların yanına kalmıyacak öyle değil mi Edward?
Edward: tabikide bam onların tabiki yanına bırakmıcaz pakin şuan sırası değil!!
Alex : Micheli de bizimle oynayanlar öldürmüş olabilir mi?
Edward: orasını bilemeyiz de daha otopsi sonuçları çıkmadı mı hala ?
Alex : a evet doğru kafa kalmadı ki dur hemen şu polisi arayım o somuçları benden alırsınız diye numaramı almıştı dedi ve renberi bir süre karıştırdı ve kulağına tuttdu
20 dk sonra
Alex teşekkürler diyerek telefonu kapatmıştı grup ne oldu ? Dercesine bakarak Alex konuşmaya başladı ...
Alex : dostum Michael 'in net bir şekilde bir canavar tarafından büyük ve derin bir ısırıkla parçlanıp kan kaybından öldünü soylediler...
Chan : o zaman Michael'i göldeki öldürdü peki bizimle oyun oynayanlar bizden ne istiyor olabilirler ki? " Demesinin üstüne herkes susmuş kendi düşünceleriyle boğuşuyordu ve kimse o gece uyuyamadı....
Ertesi gün
Üyeler kahvaltı yapıyorlardı ve televizyon izliyorlardı herşey suanlik normal gidiyordu lakin haberdeki spikerin sesiyle hepsi dehşetle gözlerini açmış haberi dinliyordı....
Haberde Salzburg gölünün öğlen 14.00 de açılacağı söyleniyordu.Chan : nasıl açarlar o gölü ya dhaa dün saldırıya uğradık!!!
Vior: ama kimsenin saldırısa haberi yok ki
Bam : ama bu gölü açıcaklarını anlamına gelmiyor ?
Sonuçta halk orda bir canavarın olduğunu biliyor öyle değil mi!?Vior: evet öyle ama amaçları ne olabilir ki herkes o gölde
Canavar olduğunu bile bile neden acıyorlar kiEdward: neden açtıkları bilinmez ama bu işin oeşine düşmemis lazım ayriyeten şu kaptanı'ın ölümünü araştırmalıyızbu ölüm bizi tehdit edenler yapmış olabilir ... " Hadi ekip kalkın bakalım bugün canavar değil kaptan ve gölü araştırıcaz herkes hazırlanmaya " demesiyle herkes kalktı ve hazırlanmaya başladı...
Selam canlar bu bölüm kısa olmuş olabilir ama en azından hiç atamamktan iyi olduğunu düşünüyorum lütfen oy ve.yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum bayuu🌻😍❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAİ PATU MOANA
Mystery / ThrillerMariana çukurunun derinlerde yaşayan tüm deniz canlılarının efendisi olan kiana ve çılgın avcılarla olan çılgın bir serüven bizleri bekliyor...