3. bölüm ( ilk tanışma)

129 84 119
                                    

Ciana ve Edwardı gören vior , bam ve alex( gözlüklü ve hafif tombul ) karşılarında ki ikiliye bakıyorlardı...

Bam : Burda ne yapıyorsunuz ? Her yerde seni arıyoruz Edward!

Edward : küçük bir meseleyi vardı onu konuşuyorduk siz neden beni arıyorsunuz ve bu gözlüklü kim ?

Bam : onun için arıyoruz ya zaten neyse gelin kütüphaneye de size anlatıcaklarımız var ...

Bunun üzerine grup kütüphaneye doğru ilerledi ve kütüphanede kimsenin olmadığına dair emin olduktan sonra bir masa ' nın etrafında çevrelenip konuşmaya başladılar...

Edward : evet sizi dinliyorum beni buraya kadar sürüklediniz anlatın bakalım şu işi !

Vior : bu kız kim ona güvenebilir miyiz ki ?

Ciana : okula yeni gelmiş olabilirim lakin güvenilir biriyim sır çıkmaz benden emin olabilirsiniz

Vior : madem güvenilirsin söyle o halde bize ne gibi bir yardımın dokunabilir ?

Ciana : bende Deniz bilimleri okuyorum ve bunun yanında 3 yıllık hemşirelik okudum

Bam : işte aradığımız kişi bize bir hemşire lazım o sen olabilirsin

Ciana :.eğer izin verirseniz neden olmasın ?

Vior : herkesi grubumuza katamayız !!!

Edward : o herkes değil artık grubumuzun yeni üyesi Ciana Carlovs
Grubumuza hoşgeldin ciana söyliceğim tek şey bir yanlışın olduğunda bedelini ağır ödiyeceğin olman bilgin olsun ...

Edward ' ın lafının üstüne kimse birşey dememiş tam tersi hoşgeldin demiş tanışmışlardı kısaca ...
Bam ve vior onu bilgisayar odasında tesadüfen birşeyler araştırırken görmüş ve araştırdığı olay onlarında dikkatini çekerek bir sohbet edilmiş ve grup bir maceraya daha atılması için bu konuyu liderleri Edwarda da görüşmek üzere bir toplantı yapmak için onu aramışlardı ve sonunda onu bir kızla boş bir sınıfta bulmuş ve sonunda konuyu açmışlardı ...

Vior : Konu biraz farklı aslında ...

Edward : farklı olan şey ne vior ?

Alex : konu tam olarak Salzburg eyaletindeki Hallsttat gölünde kaybolan amerikalı bir kızın konusu

Edward : biz gazeteci yada polis değiliz bu iş bitmiştir !!

Vior : ama deniz altında bir yaratık olduğu düşünülüyor Edward bunu kaçırmamalıyız !!!

Edward : vior bizden normal araştırma istemiyorsunuz ! kaybolan bir kızı araştırmamızı istiyorsunuz!!! Biz sadece macera seven bir grubuz gazeteci yada bir polis grubu değiliz !!! Bu işlere bulaşmak doğru değil!

Vior :. Hadi Edward lütfen bu bizim için bir avantaj olabilir bu konu bizim önümüzü açabilir!!!

Edward uzun bir bakışın ardından düşünmem lazım demiş ve masadan kalkıp gitmişti . Grup dağılmış derslerine girip evlerine dağılmıştı... Kimisi derin bir uykuya kimisi derin bir düşünceye dalarak günü bititmişlerdi...

KAİ PATU MOANAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin