3. BÖLÜM

59 8 8
                                    

Vay be 3. Bolume geldik he zaman ne hızlı geciyor🥺

Bu bu bölüm de bazı kısımları yine hızlı gecebilirim..

Neyse hadi başlayalımm.

Ve işte gelmiştik. Hogwarts sihirbazlık ve büyücülük okulu..

Hepimiz kayıklarla karşı tarafa geçtik ve kalbimin bir ara durduğunu düşündüm.

İçeri girdiğimizde bavullarımızın bölümler belli olunca odamıza taşınacağını öğrendik.

Büyük bir salona gelmiştik bu salon yemek salonuymuş. Baya büyüktü ve 4 tane uzun masa,masalara da oturmuş öğrenciler vardı.

Bir kadın vardı önünüzde orta yaşlarda kırışık yüzlü bir kadın.
İsminin minerva mcgonagall olduğunu ve burada beklememizi söyleyip gitti.

Harry'nin kolunu istemsizce fazla sıkmış olmalıyım ki bana doğru yaklaşıp fısıldadı.

Harry:Hadi ama Y/N sakin ol bak bana ben hiç stres yapıyormuyum?

Harry'nin bu dediğine göz devirmiştim.

Y/N:Eğer şuan titremeseydin bu dediğine inanırdım harry.

Tam harry bana cevap vereceği sırada bir ses duyduk.

"Demek doğruymuş! Trende potterların da bu sene hogwartsa geleceğini duymuştum ama inanmamıştım"

Her bir cümleden sonra konuşan kişi bize daha da yaklaşıyordu. Ve sonunda hemen önümüzde durdu. Çocuğun sap sarı saçları arkaya doğru taranmıştı ve masmavi gözleri,tatlı bir yüzü vardı.
Bu çocuğu görünce kalbimin tekrar attığını hissettim. Ne oluyor lan? Kim bu çocuk niye böyle hissediyorum!

Elini harry'e doğru uzatıp tekrar konuştu çocuk.

Draco:Ben Draco, draco malfoy.

İsminin draco olduğunu öğrendiğim çocuk konuşurken ron hafif kıkırdamıştı. Ve bu onun sert bir şekilde ron'a dönmesine sebep oldu.

Draco:Sence bu komik mi? Kızıl saçlarından ve boş bakan gözlerinden senin bir weasley olduğun belli oluyor!

Bunu söylerken yüzünde küçümser bir ifade vardı. Ben bile kırılmıştım bu dediklerine ron'u düşünemiyorum bile..

Draco tekrar harry'e döndü.

Draco:Kimlerle arkadaşlık ettiğine dikkat etmelisin bence potter.

Yeter ama be ne sanıyordu bu çocuk kendini? Hemen harry'nin önüne geçtim ve draconun karşısına dikildim.

Y/N:Kimlerle arkadaşlık edeceğimize karar verebilecek yaştayız malfoy. Ve emin ol senin gibilerle asla arkadaş olmayız!

Sesim bana bile sert gelmişti. Helal be bana çok da iyi konuştum.

Draco sinirlenmiş bir şekilde daha da bana yaklaştı. Bir an yutkunmadım değil..

Draco:Bayan potter da buradaymış! Ah kızıl saçlarından dolayı seni bir weasley sanmıştım. Ama belli ki bir weasley olmıycak iyisin.

Sesi iğneleyiciydi ama yinede sona doğru bir yumuşama vardı. İyisin dediğinde ne demek istemişti ki acaba.

Gözlerimizi birbirinden hiç ayırmıyorduk ve birden profesör Mcgonagall geldi. Bu yüzden draco eski yerine döndü ve giderken tip tip bakmayı ihmal etmemişti.
Bende tekrar harry'nin yanına geçtim. Harry az önceki sert çıkışıma şaşırmış duruyordu. Eh tabi bende şaşırdım o halime.

EVRENLER ARASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin