5. BÖLÜM

50 7 9
                                    

Hiç uzatmadan hemen bölüme geçicem ama bir şey söylemek istiyorum.

Hikayeyi okuyan tam 170 kişi var ama sadece okuyorlar biraz destek lütfen..
Emek veriyorum sonuçta!

Neyse sizi seviyorumm🤍

Sabah uyandığımda pansy hala yan tarafımda mışıl mışıl uyuyordu. Yan tarafımda duran çalar saate baktığımda daha erken olduğunu anlamıştım.

Yataktan kalkıp duş aldım ve hazırlandım. Daha çok erken olduğundan aşağı ortak salona indim. Koltuklara doğru gittiğimde görmeyi hiç beklemediğim bir şey gördüm.

Draco, draco koltuklardan birine yan dönüp uzanmış ve kollarını sıkıca bağlamış uyuyordu.

Salon buz gibiydi ve draco burada uyuyormuydu?
Peki bütün gece mi buradaydı?
Uyandırmalımıydım?
Ama akşam sinirliydi ya şimdi de kızarsa?

Daha fazla kendimi tutamayım dracoyu hafifçe dürttüm. Hemen gözlerini açtı ve ayağa fırladı.

Draco:NE OLUYOR LAN!

Bu tepkiyi beklemediğim için gözlerimi kocaman açmış bir şekilde şaşırmıştım! Draco beni görünce rahat bir nefes almıştı ama hemen sinirli bir şekilde bakmaya başladı.

Draco:Ne istiyorsun pottah!

Bir an yuttkundum. Tamam sinirliyken her ne kadar komik duruyor olsa da bir o kadar korkunçtu.

Y/N:şey... ben... sen... yani..

Draco daha da sinirlenmiş duruyordu.

Draco:Düzgün konuş!

Ne diyeyim ki şimdi seni düşündüm ondan uyandırdım mı diyim? Ama yok onun egosunu tatmin etmem ben!

Y/N:Salak mısın draco? Bu soğukta burada uyumuşsun ben de uyandırdım seni!

Draco beni baştan aşağı süzdü ve hemen yukarıya odasına gitti.
Hayır egosunu tatmin etmeden tatmin ettim sanki..

Biraz slytherin ortak salonunda takıldıkttan sonra gryffindor binasına gittim. Harry ben gittiğimde binadan çıkıyordu bende hemen yanına gittim ama yüzüme bile bakmadı.

Y/N:Hey! Küsmüyüz?

Harry bakacak gibi oldu ama bakmadı.

Harry:Kız kardeşimin en yakın arkadaşımla sevgili olduğunu malfoydan öğrendiğimden beri evet,evet küsüz!

Şimdi ben desem ki hermonie için yaptık herşeyi ron beni öldürürmü?evet.

Y/N:Hadi ama harry sende hermonie ile ilgileniyorsun ben ron ile sevgili olunca neden sorun oluyor?

Harry sinirlenmişti heme de fazla sinirlenmişti..

Harry:Ben hermonie ile ilgilenmiyorum! Ve o ron'u seviyor!

Durdu..
Durdum..
Ne demişti o?..
NE YANİ BOŞUNA MI O KADAR PLAN YAPTIM?
Evet.

Harry:şey yani ııı.... AAA O SNAP DEĞİL Mİ?

Hemen arkama baktım ama kimse yoktu geri önüme döndüğümde harry gitmişti..

Hemen slytherin binasına gittim ve ortak salonda oturup düşünmeye başladım.
Hermonie ron'u seviyor ise ben neden hatırlamıyorum?
Bu evrene ilk geldiğim de olacakları biliyordum ama şimdi neden hafızam silinmiş gibi?
Acaba evren burada ki düzeni bozmamam için hafızamı mı sildi?
Peki şimdi ne olacaktı ron'a hermonienin onu sevdiğini söylemelimiydim?

Ben düşüncelerimin arasında boğulurken biri aniden beni dürttü. Anlık korku ile hemen o kişiye baktım,Bu dracoydu.

Draco yüzünde şaşkın bir ifade ile bana bakıyordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

EVRENLER ARASIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin