Wyjazd na wakacje

12 2 6
                                    

Maria żyła w małym miasteczku w japonii. W 2009 przeprowadziła sie do Tokyo, od tego czasu bardzo sie zmieniła. Nigdy nie miała żadnych znajomych, była poprostu samotna, poznała swoją najlepsza przyjaciółkę w jednej z restauracji gdzie obie pracowały.
________________________________________
Rok później

-Zaczęło sie lato może wylecimy gdzieś za granice naszego kraju?

-W sumie nie mam żadnych planów na te wakacje

Wybralysmy do jakiego kraju chcemy lecieć wiec kupiliśmy bilety na za miesiąc.
Był czas pakowania.

-Sprawdzę czy niczego nie zapomnialam zanim wylecimy. Zrobiłaś juz to?

Nie usłyszałam żadnej odpowiedzi.

-Ah no tak zapomniałam ze Zoe za nie miaszka ze mną. Powinnam przed wyjazdem udać sie do lekarza, zostały jeszcze dwa dni wiec może zdąże.

Przypisano mi leki na pamięć, lekarz mi powiedział że malo jest takich osób w wieku dwudziestu dwóch lat które mają aż tak krótką pamięć.
________________________________________
Dzień wylotu z Tokyo

-Zoe trochę sie stresuje to mój pierwszy lot samolotem w życiu

-Nie martw sie pamiętaj podróż samolotem jest napewno bezpieczniejsza niż samochodem lub statkiem, chociaż transport samochodem do innego kraju z Japonii jest nie możliwy

Miałam trochę źle przeczucie do tej podróży które się pojawiło kilka godzin przed wylotem więc nie mogłam juz z niej zrezygnować.

-Wow patrz Maria jaki tu jest widok z okna

-Jaki śliczny... Tylko.. Czy napewno jest to bezpieszne?..

-Nie boj sie! Pamiętaj trzeba zyc chwilą bo nie wiadomo kiedy nasze szczęście sie skończy, A to może sie wydarzyć w marzeń chwili!

-NIE STRASZ MNIE ZOE

-Hihi



----------------------------------------------------------
Tak wiem jest to krotki rozdział lecz postaram sie pisać i wstawiać codziennie po jednym!
I zdecydowałam ze jednak książka będzie trochę dłuższa bo chce was przytrzymać tu na dłużej('∀`)♡



Nie pozwól mi odejśćOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz