2. Bölüm

99 12 25
                                    

Vegas; Olmaz mı. Öncelikle barda dikkatini başka yerlere çekersek içeceğine ilaç atıp kaçırabiliriz, veya direkt koklatıp da kaçırabiliriz hangisi daha risksiz.

Daryi; Koklatıp kaçırmak daha mantıklı efendim direk  koklatıp istediğiniz yere götürebiliriz.

Vegas; O zaman içeceğine uyku ilacı katıyoruz ve bu iş burada bitiyor.

Daryi; Ama efendim bu bizim için riskli olmaz mı?

Vegas; Riski severim, eğer bir şey beim olacaksa kolay yoldan değil zor ve riskli yoldan benim olmalı anladın mı?

Daryi; Anladım efendim.

Vegas; Elini çabuk tut müzakere bitmek üzere.

Vegas ve Daryi konuşurken arkadan Kinn yavaşça yaklaşarak onları dinlemeye çalışır.

Vegas; Dinlemene gerek yok canım kuzenim çık oradan.

Kinn; Sizi dinleyen mi var? Hem sizi dinleyip ne yapayım.

Aralarında tartışma çıkar ve Vegas Kinn'e silah çeker tabikide buna karşılıksız kalmayacak olan Kinn'de Vegasa silahını çeker, Vegasın niyeti aslında ortamı alevlendirip Pete'in dikkatini çekmekti ve tabikide de planı istediği gibi işlemişti.

Pete; Efendim bir sorun mu var?

Kinn; Hayır Pete sorun yok sen yerine geçebilirsin canım kuzenimle konuşuyorduk sadece(kahkaha atarlar beraber hahahahaha).

Dikkatini Kinn'e  odaklayan Pete arkada olan entrikaları ve sinsilikleri göremeden yerine geri gitti. Suyunda uyku ilacı olan Pete suyu farketmeden içer. Aradan uzun süre geçmeden Pete'in gözleri yavaş yavaş giderken ve başı dönerken anladı ki bu bir tuzaktı ama artık çok geç çünkü yavaş yavaş uykuya dalmaya başladı bile gözleri kapanmadan önce gördüğü kişi Vegas'tı. Suratına doğru şu kelimeyi dedi

Pete; ŞİEEE

Vegasın kollarına düşen pete artık bundan sonra neler olucağını tahmin edemeden uykuya daldı.

Vegas; Yakından daha çekicisin neden daha önce seni göremedim. Diye mırıldanirken, Pete Vegasa yumruğu çakar ve şöyle der.

Pete; Beni elde etmek istiyorsan daha çok uğraşman lazım bu yaptığın senin gibi birine küçük kalır diyerek koşa koşa gitmeye çalışırken sendeler ve Vegas'ın önüne düşer(şeyine düşüyor işte)

Vegas; Madem bu kadar niyetliydin neden beni uğraştırdın?

Pete; Niyetliymiş, kör müsün yere niye düştüğümü görmedin m bu kadar mı salaksın sen.

Vegas; Düzgün konuş tek bir kurşunuma bakar hayatın ayağını denk al. O çok sevdiği cici patronun sen ölünce yerine yeni birilerini bulacaktır öldüğünden haberleri bile olmaz.

Pete; O zaman elinden geleni ardına koyma ve dediklerini yap, der ve oradan topallayarak çıkar gider

Vegas; İşimiz kolay olmayacak, bende kolayı sevmem. En yakın zamanda benim olacaksın koruma.

Düşman Mafya:VPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin