İşkenceden aşk olur mu? Sanırım ben oldum. Her şeyin başladığı o mor odaya dönüp bakıyorum da neler neler atlatmışız. Gelin size bu işkenceden doğan aşkın gerçek ve saf hikayesini anlatayım, en derinlere inerek size anlatmaya başlıyorum.
(Araba sesi)
-Joy; Günaydın Vegas bey .
-Vegas; Günaydın joy. Bugünkü toplantı için bütün hazırlılar tamamı?
-Joy; Hazır Vegas bey
-Vegas; Güzel ( sinsi gülüş), bugünkü vurgun baya iyi olacak hhahahahahaha.
Kinn; Bunkü müzakere için Big ve pete ikiniz ile gideceğiz akşama hazırlıklı olun büyük vurgun yapacağız. Hep bir ağızdan; tabi Kinn bey. (Akşam olur bizim pete jary ve kinn müzakereye giderler)
Görevli; Hoş geldiniz Kinn bey masanız şu tarafta efendim sie eşlik etmeme izin verin.
Kinn; Teşekkürler ama gerek yok korumalarım ile konuşmamız gereken bir konu var.
Görevli; Tabi efendimsiz nasıl isterseniz ama biraz acele edin müzakere az sonra başlamak üzere.
Kinn; Pete sen bar kısmına yerleşiyorsun, Vegas odak noktan olmalı eğer garip bir durum olursa kulaklık ile bize haber ver.
Pete; Tabi Kinn bey.
Kinn; Big sen de kapı tarafındasın eğer kaçma eylemi olursa ilk müdahaleyi yaparsın.
Big; Tabi Kinn bey nasıl isterseniz.
Müzakere görevlisi; İyi akşamlar sayın misafirlerimiz müzakeremize hoş geldiniz, öncelikle geldiğiniz için teşekkür ederiz direkt müzakeremize başlıyorum. İlk olarak saf elmas madenlerimizden çıkmış ve çeşitli uygulamalardan sonra bu hale gelen ejder gözü ürünümüz açılış fiyatı 100.000 tl
Vegas; 120.000.
Kinn; 125.000.
Görevli daha atıran var mı? Yoksa Kinn beye satıyorum, satıyorum, sat-tım.
Vegas; En değerli olanı almamız lazım Daryi.
Daryi; Hangi ürünü istiyorsunuz efendim çalalım isterseniz?
Vegas; Ürünü değil onu istiyorum(Eliyle Pete'i gösterir)
Daryi; Anlamadım efendim ne demek istiyorsunuz?
Vegas; Anlaşılmayacak bişey söylemedim onu istiyorum dedim onu bana ne yaparsan yap getir.
Daryi; Kaçırmamı ister misiniz?
Vegas; Sen ne sandın ki tabikide kaçır ve onu bana getir.
Daryi; Elinizde bir plan var mı zorlu birine benziyor gibi?
Vegas; Olmaz mı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Mafya:VP
FantasiaRuhlar alemi? İnanır mısınız yada ruh eşinin sadece seni görmesine inanır mısınız? Buna hazır mısınız sadece beni o görürken nasıl sakin kalabilirim...