3. Bölüm

69 10 0
                                    

Pete topal ayağıyla beraber Kinn beyin yanına giderken arkadan Vegas seslenir
Vegas; Sadece ayağı burkan biri için fazla abartmıyor musun?
Pete şöyle cevap verir... Bence sadece ayağım burkmadı  kendine de bir baksana neren burktu çünkü düşünce biraz yamulmuş ve incinmiş olabilir dikkat et çocuğun olmaz. Pete Kinn beyin arabasına biner ve giderler kısık sesle Vegas"yakında görünce burkmuş mu yoksa yamulmuş mu görürsün koruma" akşam olur korumalar yemek almaya kendi alanlarına girerlerken aralarında dönen sohbet Pete'in dikkatini çeker ve konuşmalara kulak misafiri olur.
Diğer korumalar; Küçük ailenin oğlu olan Vegas eşcinsel diyorlar acaba doğru mu? Onunla olmak nasıl olurdu acaba(arada kahkaha sesleri)
Pete; sizin işiniz gücünüz yok mu acaba? Her insanın dedikodusunu yapıyorsunuz Vegas beye söylersem gününüzü görürsünüz
Korumalardan birisi; Sen de Vegas beyle pek bi yakınsın bakıyorum da sizin aranızda ne var hııı söylesene??
Pete; Aramızda bişey olacakmış (içinden kıçımın kenarın ben ne yapim onu)
Ama yinede bir çekiciliği var yalanı yok da yinede ben bir koruma o bir mafya hiç olasılığımız yok...
Ertesi gün Kinn kendi korumalarını ve yedek korumalarını özel toplantı odasına alır ve uzunca toplantı yaparlar toplantının konusu Amerika'dan gelecek olan kaçak mallardır önemli olmasa uzunca bir toplantı yapmazdı zaten.
Kinn; Pete, Big, Jary siz haftaya olacak olan kaçak malları almakla görevlisiniz diğer korumalar izinlidir.
Pete; Neden onlar izinli de biz izinli değiliz efendim?
Kinn; En iyi korumalarıma güvenmeyeceğim de kime güveneceğim acaba Pete?
Pete; Doğru efendim kusura bakmayın özür dilerim...
Kinn; Neyse uzatmayalım malları çalıp getiriyorsunuz bunu yapmanız kolay olmayacak, küçük ailede bu malları çalmakla uğraşıyor dikkatli olan gerektirse silah ne istiyorsanız kullanın ama yinede o malları getirin!...
Sonraki haftaya kadar korumalar eğitimlerini alırlar dikkatlice işlerini yaparlar ve artık büyük gün için hazırlar bu onların Kinn bey olmadan ilk operasyonları ilk işlerini ne kadar iyi yaparlarsa diğer işleri de o kadar iyi olacağına inanıyorlar Pete dinine sağdık bir aileden geldiği için operasyona gitmeden önce ailesinin her zaman tutan ve tanrının kabul ettiği o duayı okur
Pete; Hümaliya humalirabbil ritiiiim sağdan sola üstten alta önden arkaya donaaat(buraya kadar okuyanlar gerginlikleri gitsin diye yazdım bu sahneyi)
Jary; Evet duan bitti mi Pete artık gidebilir miyiz?
Pete; Bitti bitti hadi gidelim heyecan var mı içinizde, birilerine silah dayayıp vurasım var lütfen bu kişi küçük aileden birisi olsun.
Big; Küçük aileden biris mi yoksa Vegas mı??
Jary; Üfff aman neyse ne hadi artık geç kalmayalım küçük aile malları bizden önce çalarsa o kurşun onlara değil bizim kafamıza sıkılır unutmayın hadi.
3 koruma alana giriş yaptıklarında mallar yavaş yavaş sevkiyat noktasına gelmiş ve hatta küçük aile azını almış durumdaydı hemen Pete acemiliğinden bir kurşun patlattı... patlatmaz olaydı keşke. Korumalar 3 ayrı noktaya ayrılıp küçük aileyi nakavt etmeye çalışıyorlar ama ne fayda küçük aile çoktan Big'i vurmuşlardı Big kenarda kanlar için kıvranırken Pete ve Jary plan yapma peşindelerdi planları kötü ilerlerken arkadan bir silah sesi daha geldi arkalarına dönüp baktıklarında Kinn ve ekibi orada. Kinn bağırarak "size iş verem de kabahat size ben ne dedim ihtiyacınız olduğunda acil durum düğmesine basın dedim ama siz acemiliğiniz yüzünden bunu yapamadınız."
Pete; Efendim şuan azarlama vakti mi?malları neredeyse alıp götürüyorlar biraz da olsa bizim de almamız gerekmez mi??
Kinn; E o zaman ne duruyorsun madem birisine kurşun sıkmak istiyordun al sana fırsat. Vegası vur küçük ailenin korumaları da mallarda bizim olsun...
Pete biraz tereddüt etse de elindeki silahı Vegas'a doğru doğrultur ve parmağı tetiğe gitmiş vaziyette bekler ama yapamaz içinden"ben ne yapıyorum, neden silahı ona doğrulttum, yapamıyorum olmuyor neden varamıyorum olmuyor."elindeki silahı indirir ve çok kısa 10 saniye düşünür ama ne fayda...
Kinn; Neden yapamadığını bilmiyorum ama bunu eve gidince konuşacağız ve cezası çok ağır olacak Pete!. Kinn silahı doğrultur tam tetiği çekeceği anda Vegas Kinn'e bakar Pete Vegasa bir anda tetik çekilir silah patlar ama Vegas yerinde aynı vaziyette durur hiçbir kurşun izi bile yok Kinn silahın önüne atlayan Pete'e bakar Pete yine Vegas'a bakar" Neden bunu yaptım?" Der...
Vegas o anın panikliği ile Pete'in yanına koşar bağırarak "Pete!!!" Ona ne yaptın sen Kinn!!! Bunu sana ödeteceğim Pete Vegasın kollarında son bi kaç cümlesini söyler" Yankından daha çekiciymişsin daha yeni farkettim bunu Elveda tanışamadığım Vegas bey"...





Evet öncelikle merhaba biraz ara vermeye ihtiyacım vardı hem hikayenin konusunu değiştirmeyi düşünüyordum hem de kafamı toplayıp bi kaç şey okuyup fikir sahibi olabilmek adına ara vermiştim ama artık bölümler devamlı gelecek siz okumaya ve yorum yapmayı unutmayın oylamayı ve her bölüm için bir yorum bile olsa unutmayın artık olduğundan daha uzun yazmaya çalışacağım yeni bölümde görüşmek üzereeee🩵

Düşman Mafya:VPHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin