Sen odanda yatıyorsun abin bir anda odaya girip bana bak (ismin) sakın bu halinle dışarı çıkma!!! Diyor senin üstünde crop ve şort var aradan 15 dk geçiyor sen hala abimin ark gelmemiştir diyorsun ve mutfaktan çikolata almaya gidiyorsun ki Bi anda salonda sevdiğin çocuğu görüyorsun abin hemen....
BEN SANA BÖYLE DIŞARI ÇIKMAMAN GEREKTİĞİNİ SÖYLEMEDDİMMİ sevdiğin çocuk sakin ol ne bağırıyorsun kıza (abin) sen karışma lan .Hemen o üstünü değiştir diyor sen tamam diyorsun sevdiğin çocuk
Lavaboya gitme bahanesiyle yanına geliyor ve seni duvara sıkıştırıyor...Tam o sırada abin odaya giriyor sen hemen geri çekiliyorsunabin lan siz napıyosun uz senden beklemezdim ulan kardeşine yan gözlemi bakıyorsun ln sevdiğin çocuk ben senin kardeşine aşığım aşık diyor abin sevdiğin çocuğa yumruk atıyor sonra sana bağırıyor seninle akşam görüşücez diyor sen korkuyorsun ve....
Sonra sen uyuyorsun abin ark gidiyor abin odana kapıyı çarparak giriyor sen hemen yerinden sıçrıyorsun sana Kalk diyor sen hemen kalkıp oturuyorsun ve abin konuşmaya başlıyor bak o sana kötü bişey yaptımı diyor sen hemen hayır diyorsun.....
Sonra abin odadan çıkıyor sen sevdiğin çocukla konuşuyorsun siz artık sew olmuşsunuz sevdiğin çocukla sonra abin birden telefonu elinden alıp msj ları okuyor sana kızgın bir şekilde bakıyorum da sewgili oldunuz he diyor sen korkarak başını evt anlamında sallıyorsun abin tm tm korkma bişey demi em diyor.......
(EVEETTT CANLAR BEN 2 KİTAP YAZİYOM ÖBÜR KİTABIMIDA İHMAL ETMİCEM BİRİNE BÖLÜM ATIYOSAM ÖBÜRÜNEDE BÖLÜM ATICAM BU KİTABI YAZIYORUM DİYE ÖBÜRÜNÜ AKSATICAĞIMI DÜŞÜNMEYİN YANİ BU ARADA KİTABIMI OKUYAN OKUMA LİSTESİNE EKLEYEN BENİ TAKİP EDNE HERKESİ TAKİP EDİYORUM GT YAPIYORUM KALICI)