Bölüm 1 /Giriş/

135 33 10
                                    

Hergün farklı bir hayatla, farklı bir öyküyle karşı karşıyaydı. Güneş batıyordu ve akşamüstü saat 6 yı gösteriyordu. Elinde iş dosyasıyla evine dönmek üzere otobüs durağına yürüdü.
Evet, bir iş adamıydı; altında lüks arabaları olması gerekirdi fakat hayatın içindeydi.
İşi buydu zaten..
Farklı hikayeler dinleyip hayatlar kurtarıyordu. Birçok derneği ile ünlü olmuştu.
Ayağının dibinde otobüsün tekerlerini gördü ve adımını atmak üzereyken bir kol ona engel oldu. Hızla kenara atıldı. Otobüs gitmek üzereydi ama o, genç adam tarafından boğazlanmıştı.
- Hey!! , dedi öfkeyle.
Genç adam, Lorden'ın ağzını kapadı ve :
- Beni dinlemek zorundasınız. Oturup konuşmalıyız Bay Lorden. Size zarar verme gibi bir niyetim yok aslında. Sadece dinleyin , dedi.
Lorden şoku atlatamamıştı. İlk defa yaşıyordu böyle bir şeyi. Çünkü etrafındaki herkes onu severdi. Kim gelip de ünlü, hayırsever bir iş adamını boğazlardı ki..
Ağzından bir iki kelime çıkabilmişti sadece :
- Sen kimsin? - Be..Benn Andre , Andre Keyword. Sizin gibi mükemmel bir insanla böyle tanışmayı istemezdim doğrusu. Bana 1 saat verir misiniz?
Derin bir nefesin ardından Lorden'ın ağzından sözcükler dökülmeye başladı:
- Bana 'sen' diyebilirsin. Aynı yaşta görünüyoruz öyle değil mi? Sana nasıl güvenebiliceğimi bilmiyorum desem.. - Şimdilik bana güvenmek zorundasın. Yoksa şuracıkta yere yığılacağını unutma. Lorden şaşkındı. Kaçmak istiyordu , zaten günün yorgunluğu üzerindeydi. Kimseyle uğraşacak vakti yoktu. Adama döndü ve uzunca düşündüğünü farketti. Genç adam isteksizce elini sol tarafına attı. Lorden ne yapacağını bile düşünemeden adam beynine dayamıştı silahı..

DüN, BugüN , YarıN ..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin